Guest Mr. Sensual Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 17.4.2022 at 18:51: Bare en lille smule Men nogle af os kan godt li' begge dele. Sådan det ene til hverdagsbrug og det andet til feriebrug eller noget. Akut liderlig kan de fleste jo blive, og så er der langt fra Grenaa til Bali hvis man ikke lige har en eller flere faste partnere. Det kender jeg da godt. I mit tilfælde kan jeg bare sende et hjerte (eller en firkant hvis det er en mand med en gammel mobil) i en sms til en af dem der er kodet ind på min akut-liste uden koner. For mænd er det ikke helt så nemt, jo. Og heldigvis for os! For ellers kunne jeg ikke lave hjerte/firkant-tricket. Så må jeg jo forsøge at hjælpe lidt hvis jeg kan når jeg alligevel sidder ved skærmen pga. noget arbejde jeg ikke rigtigt gider @Lady C.Hex Hvornår skal vi til Bali? Kærligst, Eva Føler mig truffet. Der er mange firkanter i mit display, og jeg vælger at tro, at det er kvindehjerter alle sammen. Eva, du er er der i alt fald. Akut liderlig?........eller konstant. Firkant & Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 19. April, 2022 @Mr. Sensual Jeg synes du og jeg og @Lady C.Hex skal gå en tur i Blue City på Vesterbrogade ved Værnedamsvej. Så vil I se hvor smuk verden er set med smartphone øjne. I er håbløst bagud Til gengæld er I charmerende og sjove at lave fis med For jer: FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT For ikke-jer: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden: @Mr. Sensual Jeg synes du og jeg og @Lady C.Hex skal gå en tur i Blue City på Vesterbrogade ved Værnedamsvej. Så vil I se hvor smuk verden er set med smartphone øjne. I er håbløst bagud Til gengæld er I charmerende og sjove at lave fis med For jer: FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT FIRKANT For ikke-jer: God humor. Jeg føler mig - heldigvis - truffet. Kram fra Sensual-phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 19. April, 2022 Hvad er der nu galt med firkanter hva? hva? ¤¤¤¤¤¤ Bare fordi ens gamle Nokia skærm viser firkanter i stedet for smileyer?... Det er ikke okay at mobbe gamle Nokia foner! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. April, 2022 Lady C.Hex skrev, for 34 minutter siden: Hvad er der nu galt med firkanter hva? hva? ¤¤¤¤¤¤ Bare fordi ens gamle Nokia skærm viser firkanter i stedet for smileyer?... Det er ikke okay at mobbe gamle Nokia foner! Og min er en ægte Doro. Den supplerer min fyldepen helt perfekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 19. April, 2022 Mr. Sensual skrev, for 20 minutter siden: Og min er en ægte Doro. Den supplerer min fyldepen helt perfekt. Jeg er ikke nået til mobilalderen endnu .. jeg er for fummelfingret .. Jeg bruger fastnet. Den kan jeg ikke en gang se firkanter på. Og så PC. Her er der ingen problemer med smileys ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 19. April, 2022 Catsuit skrev, for 3 timer siden: Der ER en facitliste. Nogle har det naturligt, nogle lærer det hen det af vejen, nogle lærer det aldrig. Som @Møffe her skriver Møffe skrev, den 17.4.2022 at 15:36: Så kan de danske snobber lege "hard to get" ligeså meget de vil... eller, hvad det nu er de leger;-) De leger kvinder og hvis man ikke fatter den dybt fysiske/psykologiske forskel at tænde mellem de to køn, så lærer man det nok aldrig. Jeg ser også den helt anden ekstrem af denne mentalitet blandt yngre, sure skoledrenge der beklager sig over at kvinder kun vil have alphahannen, den rige, den kendte, den populære og derved udvikler et stille, bittert had til kvinder. Som bunder ud i "Øv, jeg er altså en flink og rar fyr. Fuck dem for ikke at gide af have mig, de ved ikke hvad de går glip af". "MGTOW" og så mange lignede skod bevægelser. Det har ikke har så meget med selve kvinder at gøre, så meget som deres karikaturiske, tegnefilmslignende syn på seksualitet. Sagt på en anden måde, kvinder gider dem ikke, og istedet for at se indad og spørge hvorfor så smider de dem på bålet for at have det bedre med sig selv Jeg tænder ikke på de fleste dansker/kvinder... sådan har det været i mange år efterhånden... bruger ikke krudt på at lærer det;-) Jeg har dog set/hørt andre praktiserer det du beskriver -og det virker for nogen af dem også;-) Om de er mere lykkelige... Jeg er forelsket i thai/asiatiske kvinder -det tror jeg sgu de kan mærke -de gør mig glad (de fleste) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 20. April, 2022 Kære Møffe Jeg bliver lidt ked af det når du skriver at danske kvinder er "hard to get"....Jamen jeg er ikke "hard to get, jeg har det præcis, som Thailandske kvinder, jeg tænder på mænd som dig.... og i Deres øjne er du jo en rig Dansker med tegnebogen fuld af penge.....sådan har jeg det også! Så jeg er slet ikke "hard to get"....det er kun et spørgsmål om din nærighed......og du er jo ikke nærig vel? Du er en velbeslået Dansker....så hvad er problemet? Alle de der Bath....dem vekler du bare til nogle gode Danske Kr. så ødelægger du ikke din tegnebog...og så besøger du mig. Jeg skal så nok tage de højhælede af i Dagens anledning, og kalde dig Falang...kom hereeeeeeeeeeeee sex trold... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 20. April, 2022 Lady C.Hex skrev, for 4 timer siden: Kære Møffe Jeg bliver lidt ked af det når du skriver at danske kvinder er "hard to get"....Jamen jeg er ikke "hard to get, jeg har det præcis, som Thailandske kvinder, jeg tænder på mænd som dig.... og i Deres øjne er du jo en rig Dansker med tegnebogen fuld af penge.....sådan har jeg det også! Så jeg er slet ikke "hard to get"....det er kun et spørgsmål om din nærighed......og du er jo ikke nærig vel? Du er en velbeslået Dansker....så hvad er problemet? Alle de der Bath....dem vekler du bare til nogle gode Danske Kr. så ødelægger du ikke din tegnebog...og så besøger du mig. Jeg skal så nok tage de højhælede af i Dagens anledning, og kalde dig Falang...kom hereeeeeeeeeeeee sex trold... Jamen jeg har jo også fået at vide de bare er som kvinder er... Jeg tænder bare ikke på de fleste danske kvinder. Jeg er nærig ja;-) og ikke velbeslået -selv om jeg er Dansker. Jeg har fundet min lykke;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg