Le Male 173 Skrevet 17. April, 2022 Har kigget en del på Iben og umiddelbart ser hun jo dejlig ud når man som jeg har en svaghed for dejlige danske kvinder. Er der nogen som har erfaring med denne skønhed, og kan fortælle om billederne stemmer nogenlunde overens med den person man møder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 68 Skrevet 17. April, 2022 Jeg besøgte hende for kort tid siden da hun var på visit i Haderup, jeg havde også kikket en del på hende og følt mig tiltrukket af hende. Billederne er helt klart af hende, der er dog ingen tvivl om de har været igennem fotoshop og strammet en smule op, især maveskindet er en skule løsere end billederne giver indtryk af, men ikke meget, er du til helt naturlige danske kvinder i fyrene bliver du ikke skuffet, tror alderen passer rimelig godt og hun ser ud som en dejlig og naturlig kvinde i den alder med dejlig bløde og rimelig faste naturlige bryster. Nu ved jeg ikke hvilke af hendes ydelser du efterspørger, men jeg fik en halv time gfe, og det kunne man ikke ønske sig bedre, kærlig og varm berøring og måtte pille over alt, en af de piger der nyder at få finger, dejlig fransk og sluttede af med dansk hvor hun kunne et eller andet med missen der i den grad virkede på mig i en grad jeg ikke har prøvet i mange år. Derefter lå vi bare tæt og nussede og snakkede om løst og fast til tiden var gået. Rigtig sød og kærlig kvinde der giver en god oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 17. April, 2022 Den lille buk skrev, for 5 timer siden: Jeg besøgte hende for kort tid siden da hun var på visit i Haderup, jeg havde også kikket en del på hende og følt mig tiltrukket af hende. Billederne er helt klart af hende, der er dog ingen tvivl om de har været igennem fotoshop og strammet en smule op, især maveskindet er en skule løsere end billederne giver indtryk af, men ikke meget, er du til helt naturlige danske kvinder i fyrene bliver du ikke skuffet, tror alderen passer rimelig godt og hun ser ud som en dejlig og naturlig kvinde i den alder med dejlig bløde og rimelig faste naturlige bryster. Nu ved jeg ikke hvilke af hendes ydelser du efterspørger, men jeg fik en halv time gfe, og det kunne man ikke ønske sig bedre, kærlig og varm berøring og måtte pille over alt, en af de piger der nyder at få finger, dejlig fransk og sluttede af med dansk hvor hun kunne et eller andet med missen der i den grad virkede på mig i en grad jeg ikke har prøvet i mange år. Derefter lå vi bare tæt og nussede og snakkede om løst og fast til tiden var gået. Rigtig sød og kærlig kvinde der giver en god oplevelse. Tak for at dele din erfaring Det er netop de meget photoshoppede billeder der har holdt mig lidt tilbage, men omvendt, ser hun bare halvt så godt ud som på billederne, så kan det ikke være helt skidt. Jeg må se at få booket en tid hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas B 5 Skrevet 24. April, 2022 Den lille buk skrev, den 17.4.2022 at 09:10: Jeg besøgte hende for kort tid siden da hun var på visit i Haderup, jeg havde også kikket en del på hende og følt mig tiltrukket af hende. Billederne er helt klart af hende, der er dog ingen tvivl om de har været igennem fotoshop og strammet en smule op, især maveskindet er en skule løsere end billederne giver indtryk af, men ikke meget, er du til helt naturlige danske kvinder i fyrene bliver du ikke skuffet, tror alderen passer rimelig godt og hun ser ud som en dejlig og naturlig kvinde i den alder med dejlig bløde og rimelig faste naturlige bryster. Nu ved jeg ikke hvilke af hendes ydelser du efterspørger, men jeg fik en halv time gfe, og det kunne man ikke ønske sig bedre, kærlig og varm berøring og måtte pille over alt, en af de piger der nyder at få finger, dejlig fransk og sluttede af med dansk hvor hun kunne et eller andet med missen der i den grad virkede på mig i en grad jeg ikke har prøvet i mange år. Derefter lå vi bare tæt og nussede og snakkede om løst og fast til tiden var gået. Rigtig sød og kærlig kvinde der giver en god oplevelse. Tak for dit indlæg. Jeg har også kigget en del på Iben, hun ser rigtigt dejlig ud. Som jeg læser din oplevelse så er hun en super sød GFE. Hun skal besøges. Hun annoncerer med at hun tilbyder fisting til hende. Er der nogen der har erfaring med fisting hos Iben ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 68 Skrevet 25. April, 2022 Jonas B skrev, for 21 timer siden: Tak for dit indlæg. Jeg har også kigget en del på Iben, hun ser rigtigt dejlig ud. Som jeg læser din oplevelse så er hun en super sød GFE. Hun skal besøges. Hun annoncerer med at hun tilbyder fisting til hende. Er der nogen der har erfaring med fisting hos Iben ? Jeg har som sagt kun prøvet hende som GFE, men kan bidrage med at vi snakkede om hendes andre ydelser da vi hyggesnakkede og der nævnede hun at den "fisting" hun tilbyder er 4 fingre, hun vil ikke have tommelfingeren med ind, så den vil jeg nok ikke helt betagne som dissideret fisting. Jeg har prøvet det ved 3 piger for en del år siden (ikke piger der er aktive mere) og der har hele hånden været inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg