cock4woman_only 214 Skrevet 16. April, 2022 Hey Folks…. Denne Brazil er tjekket ind her i det nordjyske - men stedet 10km fra Hjørring ser mig lidt spoky ud via street View…. nogle som genkender beskrivelse ? Og har været forbi stedet… men god oplevelse både adgangsforhold og stedets renlighed? ved siden af glædespigen på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 17. April, 2022 (edited) cock4woman_only skrev, for 19 timer siden: Hey Folks…. Denne Brazil er tjekket ind her i det nordjyske - men stedet 10km fra Hjørring ser mig lidt spoky ud via street View…. nogle som genkender beskrivelse ? Og har været forbi stedet… men god oplevelse både adgangsforhold og stedets renlighed? ved siden af glædespigen på forhånd tak Redigeret 17. April, 2022 af Keeper Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 870 Skrevet 17. April, 2022 Har du haft kontakt til hende og fået adressen ? Kan ikke se , at det står i annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 17. April, 2022 Vendelboen skrev, for 36 minutter siden: Har du haft kontakt til hende og fået adressen ? Kan ikke se , at det står i annoncen ? Ja jeg har talt med hende og fået adrs. Og afventer feedback fra andre besøgende på adrs - der er lidt øst for Hjørring vi skriver vel ikke præcis adrs i Forum vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 870 Skrevet 17. April, 2022 vi skriver vel ikke præcis adrs i Forum vel? Nej - det var derfor jeg undrede mig over , at du lagde et billede op af huset ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 17. April, 2022 Vendelboen skrev, for 1 time siden: vi skriver vel ikke præcis adrs i Forum vel? Nej - det var derfor jeg undrede mig over , at du lagde et billede op af huset ... Kunne du se adrs ud fra foto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 870 Skrevet 17. April, 2022 cock4woman_only skrev, for 28 minutter siden: Kunne du se adrs ud fra foto Nej , men det kan man sikkert , hvis man er lokalkendt .. Nok også derfor , Adm. valgte at slette det .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbbbbbbbb 0 Skrevet 23. April, 2022 cock4woman_only skrev, den 17.4.2022 at 12:06: Ja jeg har talt med hende og fået adrs. Og afventer feedback fra andre besøgende på adrs - der er lidt øst for Hjørring vi skriver vel ikke præcis adrs i Forum vel? Noget nyt med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 214 Skrevet 25. April, 2022 Bbbbbbbbb skrev, den 23.4.2022 at 10:39: Noget nyt med hende ? Nej ikke fra min del…. Stedet indbød ikke til at besøge hende i min optik! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg