Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278025

Selvom Melinda allerede har en del gode anmeldelser, så vil jeg også lige give hende et par ord med på vejen. 

Jeg skrev til hende igår hurtig tilbagemelding og nem kommunikation hele vejen. Da jeg ikke er som folk er flest, spurgte jeg selvfølgelig om det var ok med hende. Hun spurgte fint ind til det og sagde at jeg var velkommen :)

Da det dels var længe siden jeg havde været ude i det frække ærinde og i øvrigt havde været for dovn til at klare det selv i en 3 ugers tid og at det dels var første gang hos Melinda, så valgte jeg at nøjes med 15 min hvilket jeg efterfølgende blev klar over var alt for kort tid. 

Jeg vil ikke give karakterer, men blot sige, at hun absolut er skøn at være sammen med, sød, nede på jorden og hele vejen nærværende. Selvom jeg kun havde valgt 15 min så var der ingen stress og jeg fik helt sikkert det jeg havde krav på :)

Så kort historie lang, hun har min varmeste anbefaling. 

 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæd jer Ålborg her er ungt dejligt kød. Som gør alt for at I skal ha det godt. 

Har besøgt hende i Esbjerg og Holsted med succes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 24 minutter siden:

annoncen er væk

Ja, det ved jeg godt

men de har det med at rykke rundt. Og hun er heller ikke i Glejbjerg eller Holsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er taget hjem til til familien i Ungarn og det gør hun engang imellem. Hun er hjemme ca. Mellem 1-4 uger. Så det er bare om at holde øje. Hun er fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 20.4.2022 at 15:41:

Ja, det ved jeg godt

men de har det med at rykke rundt. Og hun er heller ikke i Glejbjerg eller Holsted

Hun er taget hjem til til familien i Ungarn og det gør hun engang imellem. Hun er hjemme ca. Mellem 1-4 uger. Så det er bare om at holde øje. Hun er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, for 8 timer siden:

Det ville være dejlig hvis hun eller Nelly kunne finde vejen til Østjylland en gang.

Nelly spørger hvor i Østjylland ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 4 timer siden:

Nelly spørger hvor i Østjylland ?

Har du kontakt til hende?

Randers eller Aarhus ville være dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, for 3 timer siden:

Har du kontakt til hende?

Randers eller Aarhus ville være dejligt.

Er sendt videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er bare en dejlig GF. Har ikke mødt nogen i hendes klasse. Hun yder altid sit bedste og man føler altid elsket når man er sammen med hende. Specielt når hun er tanket op og lige kommet tilbage fra ferie.

Overvejer kraftigt at kører den lange tur fra Ribe til Aalborg bare for at være sammen med hende igen...

Håber i tager jer passer godt på hende!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, den 26.4.2022 at 11:26:

 

Nu er hun heldigvis tilbage i Aalborg, så det er os nordjyder der får glæde af hende :D

Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 20 minutter siden:

Har du prøvet at læse første indlæg?

Så ikke det var det gamle link der var aktiv igen, beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...