Hop til indhold
Jb232

Chacha massage, meget rodet oplevelse

Recommended Posts

Jeg skrev til Chacha https://annoncelight.dk/showad/339707 og havde en god nem sms samtale omkring en aftale. Jeg fik bestilt 60min massage m. b2b hj + bj. 

Alt forløber i starten perfekt, bliver modtaget af Chacha som er sød og en pæn dame. Hun lægger ud med at massere mig lidt på det ene ben, så ret hurtigt ringer der nogle telefoner og hun virker lidt irriteret og siger "lige et øjeblik" så går hun ud og jeg kan høre der er nogle uenigheder og nogen skændes på telefonen. Nå, så kommer hun ind og siger "er det ok min veninde massere dig" ja ok. Så kommer der en ung flot pige ind og smider tøjet og siger "ok"? Ja jeg er ok. Så går hun igen og jeg venter.... Da hun kommer ind igen virker hun meget travl og giver mig hurtigt en masse olie på og hopper op og laver lidt b2b. Hurtigt vender mig om og giver mig kondom på og sutter mig lidt, så hurtigt hopper hun og sætter sig på min pik og virker som om at nu skal vi skynde os. Jeg er ret forvirret og tænker "hvad sker der, jeg har ikke bestilt sex" Nå, men hurtigt om i en ny stilling og hun vil ret hurtigt have mig til at komme. Efter nogle minutter kommer jeg og så først der bliver der ro på til at snakke lidt. Jeg fortæller hende jeg har ikke bestilt sex. Det undrer hun sig noget over, for hun giver ikke massage "I only fuck fuck" siger hun. Jeg fortæller jeg har bestilt en time massage osv. og der er gået 20min nu, hvor en del er gået med at ligge og vente. Hun siger ok, og prøver at give lidt massage, men det er ikke særlig godt. Nå, så kommer Chacha tilbage og siger hun er ked af forvirringen og håber jeg er ok. Hun virker faktisk lidt forlegen ved det der er sket og siger hun har ondt i skulder og nakke og kan ikke give massage. Det virker på mig som om det ikke helt passer, der er sket noget andet som hun ikke vil fortælle og så endte jeg med at få en helt anden, og hurtig, behandling end jeg betalte for. Jeg kunne måske også bare have stoppet hende der kom ind til mig og have fået spurgt hende om hun ved hvad jeg har bestilt, men jeg antog da de havde snakket sammen om det. 

Så alt i alt en meget rodet oplevelse og fik ikke det jeg var kommet efter, så det var jeg skuffet over. Hende der gav mig sex sagde "yes, you are happy you fuck me" øhh jah, jeg ville hellere have haft det jeg bestilte. Så jeg var faktisk ret skuffet men det fik jeg ikke sagt, der er jeg lidt slow når jeg står der ansigt til ansigt. Jeg er ganske sikker på jeg havde fået en god oplevelse hvis Chacha var blevet hos mig og givet mig det jeg bestilte, men sådan gik det ikke. 

Så ja, ret mærkelig oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, jeg havde ellers overvejet at besøge hende, men da jeg også vil have massagen og ikke kun sex, lyder det ikke som det er hende der skal besøges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update: Jeg skrev her til morgen en sms til hende og fortalte hende på en pæn måde at jeg faktisk var lidt skuffet over i går. Så ringede hun til mig og sagde undskyld og vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad der var sket osv. Hun gav mig også et godt tilbud på at komme igen og få en god behandling, så det synes jeg var pænt af hende. Hun virker sød og skøn og vil gerne gøre godt arbejde det var også mit indtryk da jeg var der, men uheldigvis blev det lidt rodet da jeg var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gutten skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har kun haft gode oplevelser.
Hvad var hendes forklaring til roderiet, den må have været god ?

Hun var sød og undskyldende i tlf. hun kom ikke med detaljer omkring hvorfor hun måtte overlade en anden til mig. Det er i princippet også lige meget. Jeg sætter pris på hun godt kunne se det var noget roderi og sagde pænt undskyld. Som nævnt gav hun mig et tilbud og om at komme igen og få en god behandling, så det vil jeg gøre når muligheden er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 1 time siden:

Hun var sød og undskyldende i tlf. hun kom ikke med detaljer omkring hvorfor hun måtte overlade en anden til mig. Det er i princippet også lige meget. Jeg sætter pris på hun godt kunne se det var noget roderi og sagde pænt undskyld. Som nævnt gav hun mig et tilbud og om at komme igen og få en god behandling, så det vil jeg gøre når muligheden er der. 

Så skal du vist skynde dig, for hun er der kun få dage endnu ifølge annoncen.

Jeg skulle selv besøge hende, men så kom en lang forkølelse i vejen :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 3 timer siden:

Update: Jeg skrev her til morgen en sms til hende og fortalte hende på en pæn måde at jeg faktisk var lidt skuffet over i går. Så ringede hun til mig og sagde undskyld og vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad der var sket osv. Hun gav mig også et godt tilbud på at komme igen og få en god behandling, så det synes jeg var pænt af hende. Hun virker sød og skøn og vil gerne gøre godt arbejde det var også mit indtryk da jeg var der, men uheldigvis blev det lidt rodet da jeg var der. 

Du er sgu en guttermand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Jeg var forbi og havde bestilt 2 timer. 

Hun er sød, smuk og det var godt. 

Inden jeg ankom skrev jeg til hende om det var en seng eller briks. 

Hun sagde det var en seng. 

Jeg ankommer og det er en briks. 

Skulle have sagt nej tak der. 

Men hun var meget sød og flot. 

Vi starter og det er vel ok det hele. 

Da der er gået 1.5 time tager hun sit tøj på og siger vi er færdige. 

Det syntes jeg ikke er ok. 

Jeg kører hjem. 

Skriver til hende om den sidste halve time og tilbyder at købe en time og få 1.5. 

Der svare hun det kan ikke lade sig gøre og derefter svare hun mig ikke. 

Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, for 43 minutter siden:

Hej. 

Jeg var forbi og havde bestilt 2 timer. 

Hun er sød, smuk og det var godt. 

Inden jeg ankom skrev jeg til hende om det var en seng eller briks. 

Hun sagde det var en seng. 

Jeg ankommer og det er en briks. 

Skulle have sagt nej tak der. 

Men hun var meget sød og flot. 

Vi starter og det er vel ok det hele. 

Da der er gået 1.5 time tager hun sit tøj på og siger vi er færdige. 

Det syntes jeg ikke er ok. 

Jeg kører hjem. 

Skriver til hende om den sidste halve time og tilbyder at købe en time og få 1.5. 

Der svare hun det kan ikke lade sig gøre og derefter svare hun mig ikke. 

Øv

Er det ikke bare om at få penge tilbage for den sidste halve time eller hvorfor spurgte du ikke om det? Havde jeg gjort, hvis jeg var utilfreds, du har jo ikke fået hvad du betalte for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Jo det har du ret i. 

Hun gik ud af døren, jeg tog tøj på og  ud. 

Hun var ude på parkeringspladsen og snakkede med en i en bil.

Jeg gik til min bil og hun gik ind. 

Jeg mener bare det er dårlig stil

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv..træls at høre, at Chacha ikke yder, hvad man betaler for...et absolut minimum er sgu da, at man får den tid man har betalt for...havde ellers tænkt mig og besøge hende, men hun er hermed sløjfet af listen....gider dem bare ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
estat92 skrev, den 19.4.2022 at 23:13:

Hej. 

Jo det har du ret i. 

Hun gik ud af døren, jeg tog tøj på og  ud. 

Hun var ude på parkeringspladsen og snakkede med en i en bil.

Jeg gik til min bil og hun gik ind. 

Jeg mener bare det er dårlig stil

 

Fair nok, det lyder underligt. Forstod det lidt anderledes, så kan jeg godt se hvorfor du er skuffet. Tænker at det kan have noget at gøre med at hun kun er her i kort tid nu, og ikke rigtigt orker at yde sit bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er en ATM når de har fået det den mand har er de hurtigt videre til næste ATM de kan tømme... sådan er det bare og det kan ikke retfærdiggøres! men vi tillader det, og lader dem slippe afsted med det, og de forsætter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Mænd er en ATM når de har fået det den mand har er de hurtigt videre til næste ATM de kan tømme... sådan er det bare og det kan ikke retfærdiggøres! men vi tillader det, og lader dem slippe afsted med det, og de forsætter...

Er det rigtigt forstået at du mener pigerne bare skal lænse manden for penge og så videre til den næste? Det er altså langt fra alle piger der er sådan. Rigtigt mange vil gerne give en god betjening så man kommer igen. Men der er helt sikkert også nogen der bare skal have så mange penge for så lidt arbejde som overhovedet muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Er det rigtigt forstået at du mener pigerne bare skal lænse manden for penge og så videre til den næste? Det er altså langt fra alle piger der er sådan. Rigtigt mange vil gerne give en god betjening så man kommer igen. Men der er helt sikkert også nogen der bare skal have så mange penge for så lidt arbejde som overhovedet muligt.

Nej jeg mener det ikke! Men det er den følelse jeg har prøvet at have... Og når jeg læser herinde er det bare bleven være og være. Det er heldigvis undtagelser -men de er få her på fyn er min erfaring...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 21 minutter siden:

Nej jeg mener det ikke! Men det er den følelse jeg har prøvet at have... Og når jeg læser herinde er det bare bleven være og være. Det er heldigvis undtagelser -men de er få her på fyn er min erfaring...

Det er vel derfor vi bruger dette forum for at forsøge at navigere os uden om disse oplevelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 6 minutter siden:

Det er vel derfor vi bruger dette forum for at forsøge at navigere os uden om disse oplevelser ;-)

Præcis -men også en appel til de som lader dem gøre det -og bare går uden at sige fra (finder sig i det) Man kan godt tillade sig, at kræve mindst det man har betalt for;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan jo også bare holde sig til de steder ,der ikke kræver penge ,før udført hvad man kom for .

Jeg går igen, hvis jeg får et meny kort i hånden og bliver krævet for en 5 retters dinner før jeg har spist den.

Hvor jeg bor menes NZ  ,og også når jeg rejser rundt i Austrailen som jeg gør ofte , er det meget meget sjældent ,

man i det hele taget forlanger penge på en Thai eller Chinese massage Parlour før udført arbejde .

De findes også i DK   ,både i hele jylland , fyn og sjælland med øerne , måske ikke så tit, hvis man kun går efter sex,

men hvis man går for massage som hoved emne så lykkens det faktisk ofte , hvis man starter høfligt og bestemt ,

at vise man er tillidsfuld og forlanger ditto . Ved godt det er ved at være et glemt kapitel  i DK,  ja i meget af europa.

Rigtig god forårsdag   til jer allesammen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...