Hop til indhold

Recommended Posts

latex skrev, for 1 time siden:

Hej hej, er der nogle der ved hvor hun holder til henne. Tror hun har haft klinik i Odense før.

  annoncelight.dk/showad/293397

Om det er på Ridestien eller på Store landevej.

MVH

Det er på Ridderstien. Og ja, hun havde klinikken på Sdr. boulevard 114 indtil fornylig. Den er der vist en anden thai der har overtaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det understreger bare at det her er BIG business... -hun er en af dem der er virkelige god til at fortælle historier...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Det understreger bare at det her er BIG business... -hun er en af dem der er virkelige god til at fortælle historier...

Historier??......Hvad er det for historier?.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 23 minutter siden:

Historier??......Hvad er det for historier?.....

-Bla. hendes egne evner til at give massage -og andres mangle på samme. Svingende humør til at give den massage, hun tidliger give udtryk for -kun hun evner/eller ganske få... Prisen er pludselig 200kr. højre pga. hun er træt... Tror jeg har været der 4 gange i alt. 1.gang helt perfekt (lavede anmeldelse) de næste gange meget svingende fokus, og meget talende -"ævler løs" -skønt jeg sagde jeg gerne vil nyde massagen og musikken... -men hun havde meget på hjertet alligevel -som hun åbenbart mente jeg havde interesse i, at høre på -trods mit forsøg på, at stoppe hendes talestrøm. Hun kan noget rigtig godt, men det er åbenbart kun, når hun vil. Derfor stoppede jeg med at komme der. Og at hun så annoncer fra Harndrup nu -så kan jeg regne ud, at hun er i gang flere andre steder også... Hænger sammen med andres forklaringer om "Ejeren" har 3 steder -og hvis det er hende jeg har skreven sms/talt med flere gange -om aftaler og flytning af sted og søforklaring om ferie og lukke kl. 17 -trods de står i annoncen kl. 21 og det ikke bliver ændret -men hun er åbenbart ikke interesseret i kunder kommer igen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo en dame på 60+ så man kan vel ikke forvente en masse

hun har bl.a. haft klinik i :

kerteminde

munkebo

nyborgvej

østrebro 38

sdr. Boulevard

og nu nyt sted igen

jeg har hørt hende råbe og skrige ,,, uha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo en dame på 60+ så man kan vel ikke forvente en masse

hun har bl.a. haft klinik i :

kerteminde

munkebo

nyborgvej

østrebro 38

sdr. Boulevard

og nu nyt sted igen

jeg har hørt hende råbe og skrige ,,, uha 

 

-Ja alt det har hun fortalt, og mere til -og det med at råbe og skrige -har jeg også hørt... Men det er jo ikke et nyt sted -hun er bare flyttet derhen -men tænker hun har en fingre med i spillet mange steder... (det er da gået op for mig, og jeg kan da meget bedre forstå sammenhænget nu;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Møffe og Giganten.....

Der er ikke ret meget i overstående omkring ejerskab som er bare i nærheden af sandheden. Massageklinikken ved Harndrup har intet som helst med klinikken på Sdr. Boulevard og at gøre. Møffe blander tingene godt og grundigt sammen. Har godt set de indlæg omkring hvem der driver klinikken på Ridderstien og måske flere andre, men også dette beror så vidt jeg forstår på gætterier.

Det er meget nemt at google ejerforholdene, og der kan man se at hun rigtig nok startede klinikken i Kerteminde. Senere hen blev den drevet fra Nyborgvej 22, og sidst fra Sdr. Boulevard. Ja hun har været i bl.a. Munkebo og nogle andre steder, men ikke som erhvervsdrivende - og det nok også sådan tingene er nu fra Ridderstien. Nu kender jeg tilfældigvis damen særdeles godt, og jeg har besøgt hende samlet set mindst 100 gange de sidste 8 år, plus lidt privat. Det hun har fortalt til mig er, at hun vil afhænde klinikken på Sdr. Boulevard, men det er åbenbart sket hurtigere end ventet. Jeg tror ikke hun bliver længe på Ridderstien, for jeg er ret sikker på at hun har helt andre planer fremover, men nu får vi se.

Så Møffe....så meget BIG business er det altså heller ikke, når vi snakker om damen på de +60 ;-). Igen.....jeg aner ikke hvem der driver klinikken på Ridderstien, men det er 100% sikkert IKKE Siwimon. Jeg fik en sms fra hende i forgårs om at hun var flyttet derud, og at jeg selvfølgelig var meget velkommen til at kikke forbi.

Om hun råber og skriger eller bagtaler andre ved jeg ikke. Jeg har aldrig oplevet nogle af delene eller i nærheden af, gennem alle de år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

 

 

Ja du har ret i jeg blander tingene sammen -det jeg gætter er ud fra flere fortæller inc. Siwimon dengang -de andre er flere forskellige inc. ejeren af "Ridderstien" -prøver at forstå sammen-hænget/-fald  Det er nogen der elsker at blapre løs om alt muligt, når jeg får massage og på sms. +i tlf. Udfra det du skriver spiller Siwimon muligvis ind mindre rolle i alle de historier -det passede bare ind i hun nu er i Harndrup -og mine oplevelser med hende (som tidl. nævnt)

Siwimon -råbte/skreg af en i telefonen -da jeg lige var kommet ind, ved mit sidst besøg -og hun kunne slet ikke falde ned igen efterfølgende -jeg havde bestilt 2 timers oliemassage -og det ændret hun så til 1 times thaimassage -og gav mig 200kr. retur. Jeg skulle bare havde været gået -før hun gik i gang... Det var en rigtig dårlig oplevelse -og jeg er efterfølgende blevet væk. (Det ændre jo ikke på mit 1. besøg var vildt godt og jeg følte mig virkelig godt behandlet, og var/er da også imponeret over hendes kraft og kunnen med sin krop +60;-) Jeg skal lade være at havde for høje forventninger før et besøg -og så blive glædeligt overrasket i sted -det er ellers en beslutning, jeg har taget for længe siden.

Jeg gider ikke blive fyldt med løgn -og det må jeg så sige til vedkommende direkte -også tag konsekvensen af det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 timer siden:

Ja du har ret i jeg blander tingene sammen -det jeg gætter er ud fra flere fortæller inc. Siwimon dengang -de andre er flere forskellige inc. ejeren af "Ridderstien" -prøver at forstå sammen-hænget/-fald  Det er nogen der elsker at blapre løs om alt muligt, når jeg får massage og på sms. +i tlf. Udfra det du skriver spiller Siwimon muligvis ind mindre rolle i alle de historier -det passede bare ind i hun nu er i Harndrup -og mine oplevelser med hende (som tidl. nævnt)

Siwimon -råbte/skreg af en i telefonen -da jeg lige var kommet ind, ved mit sidst besøg -og hun kunne slet ikke falde ned igen efterfølgende -jeg havde bestilt 2 timers oliemassage -og det ændret hun så til 1 times thaimassage -og gav mig 200kr. retur. Jeg skulle bare havde været gået -før hun gik i gang... Det var en rigtig dårlig oplevelse -og jeg er efterfølgende blevet væk. (Det ændre jo ikke på mit 1. besøg var vildt godt og jeg følte mig virkelig godt behandlet, og var/er da også imponeret over hendes kraft og kunnen med sin krop +60;-) Jeg skal lade være at havde for høje forventninger før et besøg -og så blive glædeligt overrasket i sted -det er ellers en beslutning, jeg har taget for længe siden.

Jeg gider ikke blive fyldt med løgn -og det må jeg så sige til vedkommende direkte -også tag konsekvensen af det... 

Det er selvfølgelig træls hvis man skal ha 2 timers massage plus afslapning, at man så bliver fyldt med en masse pladder fra massøren. Jeg ved godt at hun nogle gange snakker lidt rigeligt - feks under corona hvor forretningen gik dårligt pga kundemangel. Der beklagede hun sig også en del, og jeg gider egentlig heller ikke høre på den slags, selvom det er synd for hende. For hvad kan vi gøre ved det?

Jeg kommer der næsten udelukkende for sexen, og så holder hun kæft imens det står på :D

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, den 18.4.2022 at 13:33:

Så må man forbi en dag, og se hvad humør hun er i. !!!!

Det kan du da godt, men nu er hun hos 1-2-3 på Fåborgvej ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 14 minutter siden:

Det kan du da godt, men nu er hun hos 1-2-3 på Fåborgvej ;-) 

Tabte vist lige tråden... Eller måske endda småkagerne... Hvem er hos 123 på Faaborgvej? Siwimon? I flg. hendes annonce er hun stadig i Harndrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Tabte vist lige tråden... Eller måske endda småkagerne... Hvem er hos 123 på Faaborgvej? Siwimon? I flg. hendes annonce er hun stadig i Harndrup.

Ja Siwimon. Ifølge annoncen i Harndrup, men fysisk er hun altså hos 1-2-3 :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Ja Siwimon. Ifølge annoncen i Harndrup, men fysisk er hun altså hos 1-2-3 :-) 

Sært.... Men hun er måske ved at renovere badeværelse... ;)
For et par år siden havde jeg bestilt tid på Sdr Boulevard hos en anden pige. Da jeg ankom fik jeg at vide at hun var taget hjem pga sygdom og jeg ville blive serviceret af Siwimon i stedet. Det skulle jeg aldrig have gjort selvom hende service helt klart var ok. Hun plaprede det meste af tiden løs om andre navngivede Thai-massører i Odense og om hvor upålidelige de var. Min ryg og lænd gjorde ikke ondt længere efter endt behandling, men det gjorde mine ører til gengæld. Synes det er hyggeligt at snakke lidt med massøren under massagen, men den "dundertale" kunne jeg have været for uden. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:

Sært.... Men hun er måske ved at renovere badeværelse... ;)
For et par år siden havde jeg bestilt tid på Sdr Boulevard hos en anden pige. Da jeg ankom fik jeg at vide at hun var taget hjem pga sygdom og jeg ville blive serviceret af Siwimon i stedet. Det skulle jeg aldrig have gjort selvom hende service helt klart var ok. Hun plaprede det meste af tiden løs om andre navngivede Thai-massører i Odense og om hvor upålidelige de var. Min ryg og lænd gjorde ikke ondt længere efter endt behandling, men det gjorde mine ører til gengæld. Synes det er hyggeligt at snakke lidt med massøren under massagen, men den "dundertale" kunne jeg have været for uden. :(

Hun er der kun i kort tid. I starten af maj måned rejser hun til USA for at besøge familien.

Ja, hun snakker meget, det ved jeg godt :-). Har især hørt en del om hvor "ondt" corona gjorde på forretningen mens det stod på.

Apropos badeværelset hos 1-2-3.....altså hvis det er værre end det "rum" jeg blev vist ind i forleden, så er det virkelig slemt. Rummet var rent nok osv, men nok det mest intermistiske jeg har set længe. En gang krydsfinérplader afstivet med synlige lægter, og foroven en voksdug i metermål med de klassiske rød/hvide "mormor-tern". Døren eller hvad det var, blev lukket med en lille krog. Virkelig funny lokale må jeg sige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...