Hop til indhold
Smilets By

Horsensklinikken

Recommended Posts

Inspireret af Manica's skønne indlæg tænkte jeg at jeg hellere måtte besøge den sagnomspundne Katerina for en omgang.

Fik sendt en sms kl. 23 som hun straks svarede på - desværre at hun rejste retur til Polen om en time, så hun tog ikke mod flere besøg :cry:

Jeg spurgte til Sylvia, som jeg selv tidligere har anmeldt den 5. august i år, som huserer på samme adresse og helt sikkert er godt selvskab, men hun var desværre også i Polen...

Fik dog at vide at Ola, Monika og Majka var at finde på adressen, så jeg kørte afsted..

Blev straks lukket ind, men må desværre konstatere at den eneste af de 3 der ligner billederne er Ola.

De 2 andre har begge mellem 10-15 kilo mere på kroppen end billederne viser...

Så jeg listede lige så stille af igen, så gemmer vi pengene til de 2 skønne møer kommer retur til DK.

Så dette er at betragte som en servicemeddelse, så I brødre ved hvad I kommer til rent udseende mæssigt.

/Smilets By

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klinikken eller huset som det retteligt er, ligger som der står i deres annonce (så jeg oplyser ikke noget der ikke allerede er offenligt) på Bankagervej 1, som er på vej ud af horsens mod syd.

Det ligger i et lyskryds som jeg ikke ved, hvor befærdet det er om dagen, men det var ok om aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...