Hop til indhold
Miller223

Sara_mimi2 Kbh, scammer, vil have penge forud

Recommended Posts

Hvordan har hun scammet dig ?

At hun beder om at blive betalt på forskud, kan have mange årsager. Måske har hun bare haft en uheldig oplevelse med Torben Madsen eller tilsvarende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle veninden deltage og hvor stort var beløbet? 
 

Er selv bekymret når de er to, så jeg havde også været varsom

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, den 17.4.2022 at 10:43:

Skulle veninden deltage og hvor stort var beløbet? 
 

Er selv bekymret når de er to, så jeg havde også været varsom

De er total platte - jeg ha de aftale med dem,, 1 time til 4000 for sex med dem begge...

da aftalt tid nærmede sig - blev historien at jeg sku mødes med dem, give cash til den ene pige som så ville gå op i lejligheden med penge og jeg så sku komme lidt efter med den anden pige.

KLART jeg droppede ud af den aftale, jeg er jo ikke idiot!

men lod dem tro jeg kom, så håber de har stået på gaden lidt tid og været til grin.

de blev ved at skrive, vi står her nu - kommer du snart..

jeg svarede hjemme fra min dejlige sofa,  jeg er på vej der går lige 10-12 min, skynder mig men trafikken driller.

sådan kunne jeg trække den i godt 45 min.

pay back tøser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 36 minutter siden:

De er total platte - jeg ha de aftale med dem,, 1 time til 4000 for sex med dem begge...

da aftalt tid nærmede sig - blev historien at jeg sku mødes med dem, give cash til den ene pige som så ville gå op i lejligheden med penge og jeg så sku komme lidt efter med den anden pige.

KLART jeg droppede ud af den aftale, jeg er jo ikke idiot!

men lod dem tro jeg kom, så håber de har stået på gaden lidt tid og været til grin.

de blev ved at skrive, vi står her nu - kommer du snart..

jeg svarede hjemme fra min dejlige sofa,  jeg er på vej der går lige 10-12 min, skynder mig men trafikken driller.

sådan kunne jeg trække den i godt 45 min.

pay back tøser

Det setup lyder for spooky og du var endt med at mangle 4K og intet på den dumme. 
 

God lir, selvom jeg er tilhænger af at vi selv skal opføre os underligt, så forstår jeg din handling og grinte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har fået nyt 'program':

Lille petit dansk genert pige på 18 år helt eksklusivt og kun denne Lørdag d. 14/5. Fra 15-? Jeg har ikke den store erfaring med dette men har kigget lidt på sugardating og fik rigtig mange beskeder så derfor prøver jeg nu dette en gang. Du kan møde mig Lørdag d. 14/5 i en privat villa der til låns. Man kan kun bestille et møde gennem denne snap. Lange202. Den styres af min ven da der sikkert vil komme mange beskeder..alle useriøse beskeder bliver blokeret. Det jeg tilbyder er: 1. Olie håndjob hvor jeg spiller din pik til du sprøjter. Jeg er nøgen imens og du må gerne sprøjte ud over min krop ( ikke ansigt ) 2. Fælles onani hvor du selv spiller pik imens jeg leger med mig selv i forskellige stillinger, du sprøjter ud over mig. 3. Hvis man ønsker at jeg tisser på dig kan dette også lade sig gøre, dog skal jeg vide det i god tid  4. Hvis du vil have min lille fisse sprøjter ud over dit ansigt imens du spiller pik er dette også muligt dog med hjælp fra min ven 5. Se mig blive bollet imens du står og spiller pik og kigger på. Har man andre ønsker kan man spørge om det kan lade sig gøre..BEMÆRK dog at SEX og BLOWJOB er udelukket medmindre man har den helt STORE PENGEPUNG med. (INGEN FINGER I FISSE OG RØV) Billeder af mig er lige taget i dag og helt uredigeret. Vi ses måske? Kh. Signe

 

hende her tilbyder nøjagtig samme ydelse:

(13) SugarDaters

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...