bifyr71 574 Skrevet 15. April, 2022 Hej ! Søger I morgen en pige som er ke det for at råkysse og bundsnave een inden man nærmest har fået lukket hoveddøren hos hende Jeg ville ha gået til Jenny i Tåstrup men hun har ferie Er der et par gode forslag i københavnsonrådet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 15. April, 2022 Waverider skrev, for 17 minutter siden: Jessy Yes..100%...hvis jeg skal dækkes med denne lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 15. April, 2022 Kim Madsen skrev, 1 time siden: Yes..100%...hvis jeg skal dækkes med denne lyst. Fedt tak jeg gir hende et kald. Gør bestemt heller ikke noget at hun tilbyder rimming(giver) !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 15. April, 2022 Damn... har ledt efter pige en der tager imod par siden første nedlukning under Pandemien, efter "min Trine" er flyttet til Jylland og "min Lucia" er stoppet. En der ikke er for stramtandet til et par hvor den ene er mig, som giver blowjob uden og ikke er for ballerina-agtig Jeg har virkelig ledt længe og læst mange anmeldelser. Jeg må bare ikke skrive i efterlysninger uden at få et rap over nallerne for at reklamere for sig selv. Men jeg kan svare når andre har oprettet tråden. Skørt men sandt... det er svært at være sexkøber og sexarbejder og ikke kunne "male udenfor stregerne". Tusind tak for tippet @Waverider og for at cementere det @Kim Madsen Jeg anmelder naturligvis Jessy hvis det lykkes. DET må jeg nemlig gerne Fik jeg sagt tak? Kærligst, Eva 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 22 minutter siden: Damn... har ledt efter pige en der tager imod par siden første nedlukning under Pandemien, efter "min Trine" er flyttet til Jylland og "min Lucia" er stoppet. En der ikke er for stramtandet til et par hvor den ene er mig, som giver blowjob uden og ikke er for ballerina-agtig Jeg har virkelig ledt længe og læst mange anmeldelser. Jeg må bare ikke skrive i efterlysninger uden at få et rap over nallerne for at reklamere for sig selv. Men jeg kan svare når andre har oprettet tråden. Skørt men sandt... det er svært at være sexkøber og sexarbejder og ikke kunne "male udenfor stregerne". Tusind tak for tippet @Waverider og for at cementere det @Kim Madsen Jeg anmelder naturligvis Jessy hvis det lykkes. DET må jeg nemlig gerne Fik jeg sagt tak? Kærligst, Eva Jeg vil gerne være nr to i dit par, Jessy er for dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 15. April, 2022 Tiffany Diamond er en fantastisk kysser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 49 minutter siden: Damn... har ledt efter pige en der tager imod par siden første nedlukning under Pandemien, efter "min Trine" er flyttet til Jylland og "min Lucia" er stoppet. En der ikke er for stramtandet til et par hvor den ene er mig, som giver blowjob uden og ikke er for ballerina-agtig Jeg har virkelig ledt længe og læst mange anmeldelser. Jeg må bare ikke skrive i efterlysninger uden at få et rap over nallerne for at reklamere for sig selv. Men jeg kan svare når andre har oprettet tråden. Skørt men sandt... det er svært at være sexkøber og sexarbejder og ikke kunne "male udenfor stregerne". Tusind tak for tippet @Waverider og for at cementere det @Kim Madsen Jeg anmelder naturligvis Jessy hvis det lykkes. DET må jeg nemlig gerne Fik jeg sagt tak? Kærligst, Eva Er det virkelig svært at finde andre piger, der er på? Eller hvad mener du? <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Katrine75G skrev, for 15 minutter siden: Er det virkelig svært at finde andre piger, der er på? Eller hvad mener du? Ja, det synes jeg. Jeg har jo som sexkøber samme udfordringer som mandlige sexkøbere. Når jeg "køber sex" er det enten fordi jeg har en fast betalende elsker der har fantasier om 3-kanter, eller en hvor vi har "jubilæum" eller noget og jeg overrasker med en bonus-pige hvis de selv har prioriteret en ekstra kyssebolle-aftale med mig i stedet for at "tage chancen" med en kvinde fordi de af (ofte misforstået) hensyn til mig vil have det svært med at jeg ikke har valgt hende ud selv. At finde en der kysser, giver blowjob uden kondom, ikke giver andet uden, ikke tager "dobbelt op" for par på en i forvejen relativt høj timepris (her er det mest danske piger) og som ikke arbejder på klinik (fordi det bliver for fabriksagtigt for de fleste "betalende kærester") og rigtigt gerne må ligne mig lidt i en eller anden udgave. Enten fysisk, babsemæssigt eller personlighedsmæssigt. Så er der ikke så mange at vælge imellem Jeg er ikke kødbørs-køber når jeg en gang imellem er sexkøber. Hvis jeg skal betale dobbelt op på en dansk kvinde og det er en gave til min betalende elsker som overraskelse, så bliver jeg hurtigt meget prisbevidst og tør ikke tage chancen på en pige hvor jeg ikke aner om hun synes det er festligt eller ej at vi er et par. Det udelukker faktisk alle de danske glædespiger jeg kender. Med mine "to fasteveninder" var der ikke så meget halløj. De vidste jo at det var sådan lidt "Titty-Twister-Cirkus samtidigt med kæreste-agtigt" når det var med mig som den ene halvdel af et "par", så der var klækkelige rabatter kan man sige. Som i tæt på samme pris som en alene-mand. Altså fordi vi havde en fest, jo. Jessy markedsfører specifikt i sin annonce at hun gerne modtager både 2 mænd og par - uden hendes ekstra pris for dét er udenfor mit budget til en fødselsdagsgave til "en af drengene i mit harem" for en pige jeg ikke kender. Jessy ser ud til at ramme plet på alle de vigtigste fronter, og jeg kan læse mellem linierne at hun måske har ægte arbejdsglæde også. Jeg går naturligvis helt i baglås hvis jeg har en 3-kant med en sexarbejder jeg fornemmer ikke er sådan helt fjollet med tanken om at gå på arbejde. Jeg opfanger det formentlig også intuitivt ret hurtigt fordi jeg selv er sexarbejder... tror jeg Så ja... det er svært for mig. Naturligvis ikke for alle! Og heldigvis for det! Kærligst, Eva Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 15. April, 2022 Eva og Katrine ... hyggeligt at I byder ind men i hi-jacker min tråd og mit spørgsmål... fortsæt gerne debatten men i en egentråd. Denne tråd handler om GP som excellerer i dybe kys fra man står i døren til man går.. Knus fra Bifyr71 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine75G 46 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Ja, det synes jeg. Jeg har jo som sexkøber samme udfordringer som mandlige sexkøbere. Ja okay. Jeg forstår. Men jeg forstår ikke helt, hvad det har at gøre med denne tråd… derfor spurgte jeg ind til det. <3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 15. April, 2022 (edited) @Katrine75G Jeg tror (som sexkøber og potentiel kunde) at Jessy der er nævnt af to brugere som svar på dette er lige det jeg søger. Beklager hvis det var uklart @bifyr71 Jo flere der ser tråden, jo flere svar får vi nok til at afsløre hvem de bedste tungekyssere og bundsnavere er Efterlysninger overlever jo ofte trådstarters formål. Og du skal afsted allerede i morgen. Måske der kommer flere bud efter du har været forbi? Måske endda en anmeldelse fra dig også? Jeg beklager hvis min begejstring trådte dig over tæerne. Det skal ikke gentage sig og gør det alligevel en dag, kan du jo bare klikke på "anmeld indlæg". Det vil ikke være første gang jeg bliver censureret og smidt i skammekrogen herinde God påske! Kærligst, Eva-som-sexkøber Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Jessy ser ud til at ramme plet på alle de vigtigste fronter, og jeg kan læse mellem linierne at hun måske har ægte arbejdsglæde også. Jeg har været sammen med Jessy og hendes veninde Alice i en trekant. De forstår virkelig at give den gas, og de snaver seriøst igennem. Men skulle jeg have det sjovt med en af dem igen, ville jeg uden kigge Alice' vej. Det er selvfølgelig et spørgsmål om kemi, men Alice emmede af ægte liderlighed og gav mig alt, hun havde, mens Jessy var mere behersket i det. Jessy er skam skidegod til sit arbejde, og jeg kunne da godt knalde hende igen - men jeg foretrækker bare piger, der formår at give 100% slip og lade sig rive med. Og det gjorde Alice i den grad i modsætning til Jessy. Jessy strøg rimelig hurtigt i bad, da vi var færdige, mens jeg blev liggende tilbage med en fnisende Alice, som jeg virkelig havde formået at bolle helt rundtosset. Det var ret fedt. Egentlig en kæmpefejl, at jeg ikke har mødt Alice siden. Det må der laves om på. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 15. April, 2022 (edited) @Morabito Tak! For mit vedkommende duer det ikke når hun ikke markedsfører sig overfor par. Og så er Rødby nok også lige i overkanten mht. kørsel Men tusind tak. Trådens emne er jo "tungekys og bundsnave"... var det så også Alice der var din favorit? Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 46 minutter siden: For mit vedkommende duer det ikke når hun ikke markedsfører sig overfor par. Og så er Rødby nok også lige i overkanten mht. kørsel Men tusind tak. Trådens emne er jo "tungekys og bundsnave"... var det så også Alice der var din favorit? Prøv at spørge hende, om hun ikke tager imod par - jeg oplevede hende som værende RET frisk. Hun holder normalt til i Kbh, og hun er sikkert tilbage snart. Men igen - prøv at spørge hende. Hvad tungekyssene angår - åh ja! Det var nogle af de vådeste, grådigste kys, jeg har betalt for. Der blev virkelig smasket løs. Meget dybt og helt vildt vådt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 16. April, 2022 Prøv evt at genbesøge pigerne og have tålmodighed så er der mange der åbner over tid. på sd hvor jeg var for ca 5 år siden var der også mange piger der var tændt fra start hvis man havde skrevet lidt lir inden :)) Jeg er selv massør (uden sex på menuen) og jeg har det selv på den måde at hvis en kunde er alt for krævende under de massager jeg tilbyder og ligger og nærmest presser mig til at gå på kønsdelene så bliver det bare ikke det samme som hvis energien bygges op over lidt tid. og så ender det ikke ligeså godt for kunden som hvis kunden bare går med flowet. En kvinde kan godt få lirket det hele ud af mig med en diskret og sexet fremgangsmåde. Men hvis hun fra start ligger sig nøgen med spredte ben og røven i vejret så bliver det et pres og så Beder jeg hende pænt ligge sig mere diskret. Og så bliver der ikke noget hanky panky. Jeg har jo heller ikke ydelserne på mit “menukort” så måske er det derfor det er provokerende hvis der bliver gået inddiskret frem til de tantriske massager jeg tilbyder er det lidt anderledes men der er det også alignet godt inden så man undgår misforståelser der kan være sårbart begge veje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 21. April, 2022 Anders-and skrev, den 16.4.2022 at 08:55: på sd hvor jeg var for ca 5 år siden var der også mange piger der var tændt fra start hvis man havde skrevet lidt lir inden :)) Muligt at der kun er mig, men jeg oplever at de fleste kun vil have aftale i box i skriverierne(?) Alt andet /teasing ser ud at skulle vente til mødet.. Correct? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 21. April, 2022 Karsteng skrev, for 1 time siden: Muligt at der kun er mig, men jeg oplever at de fleste kun vil have aftale i box i skriverierne(?) Alt andet /teasing ser ud at skulle vente til mødet.. Correct? Når du først finde dig en sd så taler i sammen og skriver sammen mellem møderne. Hende jeg så over ca 8 måneder til jeg var nød til st stoppe det pga konen havde vi både nærhed opmærksomhed og liderlighed kørende. lige sende et billede hvis hun skulle barberes eller bare savnede mig :)) Det kræver lidt arbejde men kan virkeligt give bonus hvis du/i er heldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 21. April, 2022 Anders-and skrev, for 50 minutter siden: Når du først finde dig en sd så taler i sammen og skriver sammen mellem møderne. Hende jeg så over ca 8 måneder til jeg var nød til st stoppe det pga konen havde vi både nærhed opmærksomhed og liderlighed kørende. lige sende et billede hvis hun skulle barberes eller bare savnede mig :)) Det kræver lidt arbejde men kan virkeligt give bonus hvis du/i er heldige Nok en væsensforskel mellem sd og gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 21. April, 2022 Karsteng skrev, for 5 timer siden: Nok en væsensforskel mellem sd og gp Helt sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg