Hop til indhold

Lexy, Aalborg - Håndjob

Featured Replies

Skrevet

Var hos Lexy i Aalborg midtby: 
https://annoncelight.dk/showad/338079

Lexy er en ung kraftig tøs, som bærer de ekstra kilo pænt. Jeg kom for at få "massage", hvilket hun gjorde glimrende. Jeg fornøjede mig med hendes intime berøring og føle på hendes store bryster og kurvede krop. Jeg betalte 900kr. for 45 minutter. Hun var let at snakke og grine sammen med. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Ham der gutten skrev, den 15.4.2022 at 16:41:

Jeg er altså bestemt ikke enig. Besøgte hende i dag. Der står tantra osv osv. 45 min 900,- hun præsterede at plaske lidt olie på ryggen og så gemen HJ med lidt stønnen. Ikke videre. 15 min og jeg var en dårlig oplevelse rigere/ fattigere. ØV

Skrevet
hundredetusinde skrev, den 15.4.2022 at 16:26:

Lexy er en ung kraftig tøs,

På billederne ser hun da ikke særligt kraftig ud, - er det hende der er på billederne..??

• 2 weeks later...
Skrevet
Milner skrev, den 3.5.2022 at 18:53:

På billederne ser hun da ikke særligt kraftig ud, - er det hende der er på billederne..??

Som skrevet i en anden tråd, er det ikke hende på billederne. Hun er i virkeligheden en ung kraftid tøs...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.