Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt italienske Alessia flere gange... 
Alessia har det skønneste væsen, en dejlig personlighed, en helt enestående kommunikation og er fuld af empati.
Desuden har hun en virkelig flot krop.
Alessia er fantastisk til at skabe hyggelige rammer, og hun er altid sød, forstående og imødekommende.
Desværre taler jeg kun et begrænset italiensk, men Alessia taler glimrende engelsk.
Der er også altid tid til at tale om livets små og store udfordringer.
Pas godt på hende. Hun er et godt menneske, som gør et ganske særligt indtryk.

https://annoncelight.dk/showad/227406

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt klart en dejlig lille tøs, der er helt nede på jorden. Var hos hende for et par måneder siden og på vej igen i dag, så det kan kun blive en fantastisk aften :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Melder med i koret der roser Alessia

Jeg synes hun er en dejlig pige, smuk, dejlige bryster, go røv og så er hun sød og kærlig!

Meget nem art lave aftale med på Sms. Stedet i Horsens hvor jeg besøgte hende, er knap så diskret, men hun lader yderdøren stå på klem, så man kan gå lige ind, hvor hun står og venter i døren til lejligheden

Hun er meget sød og smilende og meget hurtigt får man et kram, føler sig virkelig velkommen. 

Hun kysser meget og godt, det sætter jeg pris på for det stimulerer min lille ven i bukserne. Efter lidt kyssen og nussen gik hun over til blowjob. Det gør hun rigtig godt, fugtigt og blidt, dejligt varieret - han blev rigtig strunk af behandlingen. Så var tiden kommet til at jeg ville smage hendes lækre fisse. Mens min tunge ivrigt slikkede var jeg ikke i tvivl om hun nød det, dejligt med lyd. Jeg var i tvivl om hun havde fået orgasme, men det bekræftede hun senere, at hun havde.

Turen var kommet til det anale, Alessia var meget behjælpelig med at lede pikken på rette vej, også det lød hun til at nyde, altså det anale . Da vi forsøgte at ændre stilling mens jeg var inde analt faldt han ud, så kondomet blev taget af og lidt stivgørende blowjob blev givet, nyt kondom på - så var det tid til at indtage lysthuset i forskellige stillinger - sluttede af med blowjob (uden kondom) og hj i 69'er position.

God oplevelse der gerne gentages ved lejlighed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi Alessia i dag.

Hun er helt fantastisk. Lander i min top 3 af gp piger. Hun er sød, ser super dejlig ud, kysser  og smager godt. Og så er hun utrolig stram.

Det var hende der styrede slagets gang. Selv om det var hende der lå nederste til sidst, så var det hende der holde mig hen så jeg ikke kom. Hver gang jeg var ved at komme, så låste Hun benene om mig så jeg blev tvunget til en pause.

Helt fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alessia er et godt bekendtskab og en god gfe oplevelse, virkelig sød  Jeg har, efterhånden, besøgt hende 4 gange, tror jeg, alle gange i Støvring. Jeg syntes Alessia har et dejligt væsen og en super dejlig krop.

Alessia er sød og imødekommende.

And Alessia, I know you read in here. Last we met I said that there were no writings from me, but here it is. 

Hope to see you in Støvring next week.

Vest 

Del dette indlæg

Link til indlæg

virkelig skøn og sød pige. Blev modtaget meget venligt af hende. jeg var dog bare så helt nervøs at fik sådan vodka pik, da det var min første gang med en pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Østasiater skrev, for 14 timer siden:

virkelig skøn og sød pige. Blev modtaget meget venligt af hende. jeg var dog bare så helt nervøs at fik sådan vodka pik, da det var min første gang med en pige. 

Sådan går det desværre engang i mellem. Mit råd er at besøge hende igen - nu kender du hende, så du er sikkert ikke helt så nervøs næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...