Forsigtig32 0 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Har flere gange truet med at skulle ud og prøve noget lækkert thai massage, problemet er nok jeg søger massage og gerne blowjob eller hj hvor man kan få lov til at røre ved pigerne mens de massere osv. Nogen der kender et godt sted hobro/ hadsund / randers/ fårup osv alt ikke for langt fra hobro(30km give or take) Er lidt sent ude da jeg påtænker jeg skal afsted over middag en gang så håber der er nigle venlige sjæle der kan hjælpe en nybegynder lidt på vej Redigeret 14. April, 2022 af Forsigtig32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 15. April, 2022 Jeg kan lige nævne Lana massage i randers , der kan du få hj og sex ,og jeg har selv fået en 69er flere gange . det er også mulig at få firehånde massage hvis det er det du vil . Men sig til pigerne hvad du ønsker og betal for det , så er der normalt ingen problemer med st tage dem på røven mens de massere dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 176 Skrevet 15. April, 2022 cumonthai skrev, for 56 minutter siden: Jeg kan lige nævne Lana massage i randers Dem har jeg aldrig hørt om? Mener du Lamyai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 16. April, 2022 Prikken skrev, for 20 timer siden: Dem har jeg aldrig hørt om? Mener du Lamyai? Nej Lanna Thai Olie Massage på Mariagervej 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 16. April, 2022 cumonthai skrev, for 23 timer siden: Jeg kan lige nævne Lana massage i randers , der kan du få hj og sex ,og jeg har selv fået en 69er flere gange . det er også mulig at få firehånde massage hvis det er det du vil . Men sig til pigerne hvad du ønsker og betal for det , så er der normalt ingen problemer med st tage dem på røven mens de massere dig Lana er det på hjørnet af Mariagervej og Fabersvej? er kvinderne der ikke nogle gamle trunter? synes kun jeg har mødt ældre godt buttede kvinder der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg