Hop til indhold

Recommended Posts

Har flere gange truet med at skulle ud og prøve noget lækkert thai massage,  problemet er nok jeg søger massage og gerne blowjob eller hj hvor man kan få lov til at røre ved pigerne mens de massere osv. Nogen der kender et godt sted hobro/ hadsund / randers/ fårup osv alt ikke for langt fra hobro(30km give or take) 

Er lidt sent ude da jeg påtænker jeg skal afsted over middag en gang så håber der er nigle venlige sjæle der kan hjælpe en nybegynder lidt på vej 

Redigeret af Forsigtig32

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan lige nævne Lana massage i randers , der kan du få hj og sex ,og jeg har selv fået en 69er flere gange . det er  også mulig at få firehånde massage hvis det er det du vil .

Men sig til pigerne hvad du ønsker og  betal for det , så er der normalt ingen problemer med st tage dem på røven mens de massere dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cumonthai skrev, for 23 timer siden:

Jeg kan lige nævne Lana massage i randers , der kan du få hj og sex ,og jeg har selv fået en 69er flere gange . det er  også mulig at få firehånde massage hvis det er det du vil .

Men sig til pigerne hvad du ønsker og  betal for det , så er der normalt ingen problemer med st tage dem på røven mens de massere dig 

Lana er det på hjørnet af Mariagervej og Fabersvej?

er kvinderne der ikke nogle gamle trunter?

synes kun jeg har mødt ældre godt buttede kvinder der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...