Hop til indhold
Miller223

LVkvinden Kbh vil have 6k

Recommended Posts

Hun ser jo godt ud, så jeg kan da godt forstå, at hun tester, hvad markedet kan bære. Som hun selv skriver, er hun en "sjælden kvinde". Havde hun været en villa, ville mægleren nok annoncere hende som et liebhavertilbud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det mig, ville jeg også tage alt den kan trække. Måske ønsker hun kun at mødes 1- 2 pr mdr

Lidt lommepenge er jo dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke hun er til noget. Hun skrev 5000 til mig. Jeg accepterede og vi udvekslede ideer. Hun skriver at hun er meget nysgerrig på det seksuelle.:) Kan godt lide at blive domineret, hård sex osv

Det tilbød jeg hende så. Og så blev der tavst

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke hun er til noget. Hun skrev 5000 til mig. Jeg accepterede og vi udvekslede ideer. Hun skriver at hun er meget nysgerrig på det seksuelle.:) Kan godt lide at blive domineret, hård sex osv

Alle kan jo gøre helt, som de vil, men jeg kan kun udtrykke ærgrelse over, at flere og flere tilsyneladende går med til de her vanvittige 5-6k priser. Det driver prisniveauet på 'markedet' opad og opad, og ødelægger det for de fleste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 20 minutter siden:

Alle kan jo gøre helt, som de vil, men jeg kan kun udtrykke ærgrelse over, at flere og flere tilsyneladende går med til de her vanvittige 5-6k priser. Det driver prisniveauet på 'markedet' opad og opad, og ødelægger det for de fleste. 

Jeg havde nu ikke betalt hende. Jeg ville blot se om hun er falsk eller ægte. Og jeg tror hun er falsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...