Hop til indhold

LVkvinden Kbh vil have 6k

Featured Replies

Skrevet

Hun ser jo godt ud, så jeg kan da godt forstå, at hun tester, hvad markedet kan bære. Som hun selv skriver, er hun en "sjælden kvinde". Havde hun været en villa, ville mægleren nok annoncere hende som et liebhavertilbud. 

Skrevet

Var det mig, ville jeg også tage alt den kan trække. Måske ønsker hun kun at mødes 1- 2 pr mdr

Lidt lommepenge er jo dejligt.

Skrevet

Jeg tror ikke hun er til noget. Hun skrev 5000 til mig. Jeg accepterede og vi udvekslede ideer. Hun skriver at hun er meget nysgerrig på det seksuelle.:) Kan godt lide at blive domineret, hård sex osv

Det tilbød jeg hende så. Og så blev der tavst

Skrevet

Du skulle måske have tilbudt LVkvinden et par LVhåndjern

Skærmbillede 2022-04-17 kl. 16.21.18.png

Skrevet
longdong skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke hun er til noget. Hun skrev 5000 til mig. Jeg accepterede og vi udvekslede ideer. Hun skriver at hun er meget nysgerrig på det seksuelle.:) Kan godt lide at blive domineret, hård sex osv

Alle kan jo gøre helt, som de vil, men jeg kan kun udtrykke ærgrelse over, at flere og flere tilsyneladende går med til de her vanvittige 5-6k priser. Det driver prisniveauet på 'markedet' opad og opad, og ødelægger det for de fleste. 

Skrevet
Emptyman skrev, for 20 minutter siden:

Alle kan jo gøre helt, som de vil, men jeg kan kun udtrykke ærgrelse over, at flere og flere tilsyneladende går med til de her vanvittige 5-6k priser. Det driver prisniveauet på 'markedet' opad og opad, og ødelægger det for de fleste. 

Jeg havde nu ikke betalt hende. Jeg ville blot se om hun er falsk eller ægte. Og jeg tror hun er falsk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.