Hop til indhold

Sweet Beatrice New in Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Mens mit påskeferie fortsætter var jeg på besøg med Beatrice igår, Jeg bestilte 30 minutter, og det var ikke super svært at arrangere et møde... Hendes engelsk er godt men hendes krop er langt den bedste del, hun har virkelig flotte bryster vil ikke sige at hun er GFE og hun kysser ikke rigtigt men det kunne være at vi havde ikke noget kemi (det kan ske nogle gange) men alligevel var hun meget sød og ligner tæt på sine billeder (de er blevet hjulpet lidt af photoshop)

7/10 siger jeg

Hun er her med Alina (har ikke set hende,men måske snart?)

Redigeret af waffles23

Skrevet

Hun og Alina ser både fantastisk ude, men godt at læse din anmeldelse med de negative punkter også.  De ligger sikkert på den dyre ende.  Jeg skal prøve Alina og report back to base :-)

Skrevet

Uh... De 2 til sammen... :wub::wub:
Men der er ikke helt correct med "...unforgettable deep tounge kisses...". Jeg er meget interesseret i @MrFukkit's anmeldelse ;-)

Skrevet
waffles23 skrev, den 14.4.2022 at 14:14:

Mens mit påskeferie fortsætter var jeg på besøg med Beatrice igår, Jeg bestilte 30 minutter, og det var ikke super svært at arrangere et møde... Hendes engelsk er godt men hendes krop er langt den bedste del, hun har virkelig flotte bryster vil ikke sige at hun er GFE og hun kysser ikke rigtigt men det kunne være at vi havde ikke noget kemi (det kan ske nogle gange) men alligevel var hun meget sød og ligner tæt på sine billeder (de er blevet hjulpet lidt af photoshop)

7/10 siger jeg

Hun er her med Alina (har ikke set hende,men måske snart?)

Kan du uddybe hvordan billederne er photoshoppede? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.