Hop til indhold

Recommended Posts

Hos hvem? 

Jeg tænker du måske har misforstået det primære formål med siden her en lille smule? 
Kig dig lidt omkring og se om stedet er noget for dig. 
Det handler om sexarbejdere, anmeldelser af besøg skrevet af sexkøbere og debat om ting der relaterer til det at købe og sælge sexuelle ydelser. Sådan overordnet set.
Så er der sidevogne og mindre specifikt definerede emner der interesserer folk og som der så deles meninger om i de forskellige tråde. 
Langt de fleste aktive brugere herinde skriver dog om købesex som fællesnævner, selvom vi sommetider kommer vidt omkring. 
Er du havnet det rette sted, så velkommen til :) 

Mvh.. Eva 

PS: Hvis det er dit eget ansigt på dit profilbillede, så synes jeg det er modigt af dig at sætte det på her. De fleste af os bruger en avatar, en tegneseriefigur eller lign. De allerfleste har ikke et billede af noget som helst på deres profil. 
Blot til orientering, hvis det er dig på billedet og du har en lille smule brug for anonymitet bare engang imellem. 
Er billedet af en eller anden kendt jeg ikke kender, så glem hele mit PS ;) 
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

Hos hvem? 

Jeg tænker du måske har misforstået det primære formål med siden her en lille smule? 
Kig dig lidt omkring og se om stedet er noget for dig. 
Det handler om sexarbejdere, anmeldelser af besøg skrevet af sexkøbere og debat om ting der relaterer til det at købe og sælge sexuelle ydelser. Sådan overordnet set.
Så er der sidevogne og mindre specifikt definerede emner der interesserer folk og som der så deles meninger om i de forskellige tråde. 
Langt de fleste aktive brugere herinde skriver dog om købesex som fællesnævner, selvom vi sommetider kommer vidt omkring. 
Er du havnet det rette sted, så velkommen til :) 

Mvh.. Eva 

PS: Hvis det er dit eget ansigt på dit profilbillede, så synes jeg det er modigt af dig at sætte det på her. De fleste af os bruger en avatar, en tegneseriefigur eller lign. De allerfleste har ikke et billede af noget som helst på deres profil. 
Blot til orientering, hvis det er dig på billedet og du har en lille smule brug for anonymitet bare engang imellem. 
Er billedet af en eller anden kendt jeg ikke kender, så glem hele mit PS ;) 
 

Wow noget af en røgfel der gives,, sorry jeg har misforstået denne side..

 

Ja det mig og jeg har intet at miste 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SMOTHER 

FemDom.com måske? 
Medmindre du foretrækker mænd. Det ved jeg jo ikke selvom jeg (og tusindvis af andre herinde) har set dit ansigt er det jo ikke til at regne ud baseret på ansigt og dit brugernavn :wub: 

Men det er den side jeg sender link til når mænd ønsker et eller andet ikke-vanilla og dominans fra en Powerpussy (som jeg ikke er). 
Tror det måske er et sted at starte i hvert fald. 
Og ellers som sagt underforum herinde som jeg linkede til i mit tidligere indlæg. 
God jagt og god fornøjelse :)

Kærligst,Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...