Hop til indhold

Daria i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har idag været på det dejligt besøg hos Daria

https://annoncelight.dk/showad/333070

Stedet er pænt og rent og der kan parkeres i nærheden.

Billederne er ganske retvisende, for den flotte kvinde der tager imod en. Hun er super flot og sexet, og hun er enormt nem at snakke med - selvom jeg ikke er mester i small-talk.

Et par stillinger, en omgang massage og en afsluttende hyggelig snak, og så forsvandt den time med Daria. Det var en super oplevelse, så det er bare at komme afsted.

• 1 month later...
Skrevet

Det var en dejlig oplevelse at besøge denne søde unge kvinde ultimo maj 2022. Stedet er lidt slidt udvendigt, men det er Daria bestemt ikke. Hun er helt sikkert identisk med kvinden på billederne - ingen snyd der. Hun taler engelsk til husbehov og hun kan i øvrigt sit kram, så jeg fik nydelse for alle pengene. 

• 1 year later...
Skrevet

Jeg kan se at Daria har nogle begrænsninger, hvilket jeg syntes er helt fair. Men nu vil jeg genbesøge denne helt fantastiske kvinde. Men nu er jeg kommet til at tænke på, om nogen har spurgt til om hun tilbyder anal ?

Skrevet

Citroen mand skrev, den 19.9.2023 at 08:21:

anal

så vidt jeg husker sagde hun selv det ikke var med, ikke at jeg spurgte til det men jeg spurgte hvad hun tilbød du kan jo prøve og spørge selv hun er helt sikkert sød men min oplevelse var ikke at det blev vildt bedre ved genbesøg det blev okay men slet ikke det samme som første besøg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.