Hop til indhold
Mr.shade

Miss Nicole - GFE level 100 !

Recommended Posts

Daaaaamn gutter, jeg har lige haft min min hidtidige bedste GFE oplevelse. Ever.

Om alle er ligeså heldige skal jeg ikke kunne sige men her var både god kemi og gensidig tiltrækning - hvis ikke så skal Nicole skifte til skuespiller branchen :D

Nå men kommunikationen foregik let over whatsapp og stedet på Amager er en super fin lejlighed som hun har for sig selv.

Bestilte 45 min men kunne sagtens ha brugt længere tid i hendes selskab.Blev tilbudt bad som jeg self takkede ja til.

Nu til humlen: Hun kyssede helt fantastisk, med tunge og som var det med en kæreste. Dejligt blow uden. Jeg kvitterede med at slikke hendes super fine lille fisse :P herefter en skøn omgang “kæreste sex” med hvad det ellers indebærer. 

Havde ellers lidt droppet at opleve denne type naturlighed og GFE men det lavede Nicole om på, tak for det ! 

Hun er her til søndag men ville måske holde lidt fri de næste dage. Ellers kommer hun FORHÅBENTLIG igen i august

Konklusion: 10/10. På alle parametre 

Link: Miss Nicole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...