Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Hej Rødder og Gutinder. Jeg har efterhånden fået snuset mig frem til nogle få af "de gamle kendinge fra Venuslogen" som stadig er at finde her på Eroguide. Det er dog ikke så mange, så derfor skriver jeg dette indlæg, i håb om at nogle af jer vil skrive en privat besked til mig, og give jer til kende, dersom I gerne vil i kontakt med nogle af de andre brødre fra dengang Glædespige hed Gudinde, og man ikke kunne skrive "konkLUDERe" i et indlæg pga. bogstavsammensætningen og auto-censur Jeg tænker jeg kan være en slags tovholder eller fællesnævner, uden jeg har nogen kommerciel eller professionel interesse som sådan. Jeg holder et arrangement snart, hvor der er så god plads "i huset" at der samtidigt kan være en uformel "fredagsbar" dog uden alkohol (medmindre I selv medbringer en flaske eller en lommelærke og deler rundt) Jeg sørger for at I kan få en kop kaffe eller en sodavand og lidt guf. Jeg får ikke tid til at være "værtinde" ret meget, da jeg forhåbentlig og formentlig får travlt med "andre ting" ohlala... men Københavns sødeste telefondame Conni er med på dagen til at holde lidt styr på tropperne i "smugkroen i baglokalet" hvis der kommer så mange at det bliver nødvendigt. Har du lyst til at komme forbi helt uformelt og uforpligtende, er du velkommen til at skrive en privat besked til mig. Det bliver i Vanløse eller Valby - jeg får bekræftet lokationen i løbet af et par dage. Pilen peger p.t. på Vanløse. Det er en klinik med god plads. Bliver det en succes, så gentager vi den i en lidt mere arrangeret udgave i ny og næ hvor jeg kan koncentrere mig lidt mere om værtinde-rollen. Første gang bliver bare en lille test-fest, og ikke noget "Åbent Hus"-arrangement Jeg vil glæde mig til at høre fra jer og måske gense kendte ansigter eller møde nogle af jer jeg aldrig mødte dengang i de gode gamle dage. 22. april kl. 15-20 kan jeg lægge hus til på en P/D klinik i Vanløse. I er naturligvis velkomne til selv at arrangere en fortsættelse et andet sted i byen. Det ville være skønt hvis nogle af pigerne fra dengang også kom forbi til kaffeslabberas. Så hvis I som brødre har kontakt til nogle som evt. har forladt branchen, er I meget velkomne til at give dem et praj om dette "test-arrangement". Kærligst, Eva (Nadine fra Venuslogen) PS: Kommentér vældigt gerne her i tråden også hvis I har lyst Jeg ville da gerne se hvor mange navne vi tilsammen kan huske, så jeg lægger lige ud nedenfor med en lille håndfuld eller deromkring Redigeret 13. April, 2022 af Byens Bedste Blowjob 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 13. April, 2022 Cherie Chantall Janice Anja Thomsen Bear Growler Isbjørn Nadine (sagde hun den selv?) ...hvem fortsætter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 13. April, 2022 Flot initiativ. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 14. April, 2022 Byens Bedste Blowjob skrev, den 13.4.2022 at 04:31: ..hvem fortsætter? Må da ikke glemme Kordegnen, som ejede og drev VL - indtil han solgte den til nogen der ikke passede på den. Nille fra VL har også været på EG. Og hunden her selv; samme alias som dengang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 15. April, 2022 Hej slip Jeg tænker ikke umiddelbart at Kordegnen er på Eroguide netop fordi det blev solgt... men jeg tager jo også fejl i ny og næ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersen13 50 Skrevet 16. April, 2022 Interessant scenarie vil dog ikke kommentere yderligere da jeg desværre ikke har tid den pågældende dato 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 16. April, 2022 Georg Nor må være selvsagt være gæst bed dette arrangement. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 16. April, 2022 Byens Bedste Blowjob skrev, for 19 timer siden: men jeg tager jo også fejl i ny og næ Ja, men det er sjældent - ikke ?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 16. April, 2022 sanook skrev, for 8 timer siden: Ja, men det er sjældent - ikke ?. Ej egentlig ikke. Det kommer helt an på emnet Jeg kan godt li' ikke at få ret fordi det udvider ligesom horisonten. Det er en af de ting jeg savner lidt fra Venuslogen. Der var en del flere horisontudvidende debatter og indlæg fra både drengene og pigerne. Herinde er vi hunner ikke helt lige så velkomne sommetider, mærker jeg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 16. April, 2022 Byens Bedste Blowjob skrev, den 13.4.2022 at 04:31: Cherie Chantall Janice Anja Thomsen Bear Growler Isbjørn Nadine (sagde hun den selv?) ...hvem fortsætter? Onkel Olsen Lillemand Kurt XXL Bundproppen Handyman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golonka 63 Skrevet 17. April, 2022 Byens Bedste Blowjob skrev, den 13.4.2022 at 04:31: Cherie Chantall Janice Anja Thomsen Bear Growler Isbjørn Nadine (sagde hun den selv?) ...hvem fortsætter? Cirkeline 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 17. April, 2022 Der var jo Aros, jeg kan ikke huske hvad han hed på Logen. Direktøren. James. Helene Bootdog Gl.Bootdog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 17. April, 2022 Lady C.Hex skrev, for 5 timer siden: Der var jo Aros, jeg kan ikke huske hvad han hed på Logen. Direktøren. James. Helene Bootdog Gl.Bootdog Sexy Sadie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 19. April, 2022 (edited) Sexy Sadie....kommer måske, hvis Eagle kommer. Redigeret 19. April, 2022 af Lady C.Hex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byens Bedste Blowjob 36 Skrevet 19. April, 2022 (edited) Nøj der er mange jeg først husker at jeg har glemt når jeg læser deres navne. Fedt at "Glemmer jeg så husker duuuu aaaalt" - for vi er vel alle så gamle at vi idet mindste kan huske at vores forældre og bedsteforælder sang dén? @Lady C.Hex Altså der er INGEN der kommer. Der er til gengæld mange der gerne vil vide hvem der kommer før de kommer Der er også en del ikke-VL-veteraner på EG der gerne vil med på et afbud. Har sagt det må blive en anden gang. Men nu er det altså på fredag. Conni bliver informeret såfremt nogen har lyst til at smutte forbi alligevel. Telefonen virker fra i morgen... det har teleselskabet med e-SIM så sagt siden før påske... men jeg tror på det denne gang. Deres et-eller-andet-system var gået ned i dag. Promises promises and special price for you Vil glæde mig til at se jer der kommer... og jer andre en anden dag hvor I kommer... ikås? Eva Redigeret 19. April, 2022 af Byens Bedste Blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 21. April, 2022 Jamen når der er ingen, der kommer...så kommer jeg heller ikke! Basta! Nu havde jeg ellers lige fundet Tuborg-damen-kjolen frem og fundet de super høje stiletter frem...ja ja... Lady C.Hex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg