Hop til indhold
AarhusBitch

Godt første besøg hos Alexandra/Alexa

Recommended Posts

Jeg var I dag nede at besøge Alexandra/Alexa her i Aarhus, og det var en særdeles god oplevelse. Jeg har prøvet sådan noget før, så var ret nervøs.

Men hun var rar og venlig. Jeg sagde jeg gerne ville være passiv men ikke vidste så meget ud over det, så hun tog "the lead".

Vi kyssede og jeg fik suttet hendes dejlige pik også hun fik kneppet mig godt igennem.

Jeg betalte for en time, men tror jeg var der længere end det, vi holdte ihvertfald ikke øje med klokken.

Kan klart anbefales. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 27 minutter siden:

Der har været meget skriv om at hun har fotoshoppet kæberne, så de er smallere på billederne…? Blev hun hurtig stiv og klar til at kneppe?

Jeg besøgte hende for nogle år tilbage. pikken blev stiv og dejlige bryster men det var ikke kun kæberne som var photoshoppet. stort set alle positive anmeldelser af hende herinde kommer fra helt nye profiler. jeg har ikke genbesøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle 3 år gamle videoer af hende på nettet hvor hun ikke ser så godt ud. 

Men hun skriver selv i en tidligere tråd her på EG at de videoer altså er gamle, og hun slet ikke ser sådan ud mere. Men jeg har ikke selv erfaring med hende,  og jeg gad altså godt at hun lagde bare ét ikke-photoshoppet bilede op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 4 timer siden:

Der er nogle 3 år gamle videoer af hende på nettet hvor hun ikke ser så godt ud. 

Men hun skriver selv i en tidligere tråd her på EG at de videoer altså er gamle, og hun slet ikke ser sådan ud mere. Men jeg har ikke selv erfaring med hende,  og jeg gad altså godt at hun lagde bare ét ikke-photoshoppet bilede op.

Hello guys!

It’s me Alexandra. 
I have my onlyfans link on my profile wich is for FREE! There you can see many videos and pictures of me!:) i can’t photoshopped a videos.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, den 13.4.2022 at 11:34:

Jeg besøgte hende for nogle år tilbage. pikken blev stiv og dejlige bryster men det var ikke kun kæberne som var photoshoppet. stort set alle positive anmeldelser af hende herinde kommer fra helt nye profiler. jeg har ikke genbesøgt hende.

I swear you are absolutely obsessed me!:D

If i got a reviews from a new member that’s mean they are not real? Please don’t be so rude and stop talking about me because you are everywhere!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...