Mr.Djurs 242 Skrevet 12. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/340639 Jeg havde fornøjelsen af at besøge denne meget søde og naturlige polske pige i Randers søndag aften i sidste uge. Jeg havde besluttet mig til at finde en oplevelse som ville være ny for mig, altså helt ny, noget der ikke var prøvet før, så jeg ledte efter noget frækt , hvor hovedvægten ikke bare lå på sex, og der havde jeg kigget et par piger ud som tilbyder tantra massage eller lignende. Søndag middag prøvede jeg at skrive til Olivia, med forespørgsel på 90 minutter hen på aftenen...... der kom hurtigt svar tilbage, om at det var ok. Jeg spurgte ind til om der måske var mulighed for at bytte handjob til afslutning ud med sex, hvis nu stemningen blev til det...... hurtigt svar tilbage om at det snakker vi lige om når vi mødes....... ok vi fik en aftale i stand om at mødes kl. 21.00, jeg ankom på klokkeslettet og blev lukket ind af en utroligt sød og naturlig pige. Vi aftalte 90 minutter med mulighed for sex, og efter lidt småsnak gik hun igang med en meeeeget blid massage, som var mere afslappende end gavnlig på ømme muskler...... altså helt som forventet....... lidt efter lidt gik hun mere over til at massere med hele kroppen, jeg har aldrig været til massage før hvor der bliver masseret med både front og bag af massøsen. Der blev efterhånden bygget mere og mere pirring på, indtil det blev til ren seksuel massage. Hen mod slut blev den aftalte sexdel lige overstået på en lille del af tiden, hvorefter tilbage til lidt almindelig massage igen. Så var tiden egentlig ved at være gået, men Olivia mente nu godt at jeg kunne slappe af lidt efter hun var færdig med mig. Hun gik ud og blev frisket lidt op, og da hun kom tilbage spurgte hun om jeg ikke ville have lidt rygmassage også....... det ville jeg naturligvis gerne, og det fik jeg så imens vi sludrede om alt muligt, hun gav god tid da der ikke var flere kunder i butikken den aften, og da jeg gik ud var der gået over 2 timer. Når jeg nu tænker lidt på det, så tror jeg måske det havde været mere rigtigt at holde sig fra at blande sex ind i den slags massage, da det altid vil fjerne fokus fra det som den type massage som der egentlig er målet, så det vil jeg nok ikke vælge en anden gang. Pigen er som beskrevet super sød og imødekommende, hun er utroligt nem at kommunikere med på engelsk, hun er en intelligent kvinde, som kan tale med om mange forskellige ting. Og det giver nogle gode plus point at hun er så large med tiden, når der er mulighed for det, men det kan der jo naturligvis ikke altid være. Hun er en selvstendig pige som selv kører sin forretning, som jeg forstår det, og der er pænt og ordentligt hos hende. Desværre har hun kun denne uge tilbage i Randers, inden hun rykker sydpå i jylland, til Horsens eller Kolding tror jeg, det er jeg ikke lige sikker på hvad hun sagde, men det kan jo følges på hendes annonce, og hun er jo da tilbage hos os her på egnen igen senere. Hun er forresten meget ærlig omkring økonomien også, jeg havde ikke lige penge med, og gav derfor 200 ekstra, som jeg sagde at hun skulle beholde, men alligevel kom hun med dem da jeg skulle gå....... jeg tog dem selvfølgelig ikke, og huskede hende på hvor lang tid jeg havde været der ud over det aftalte. Det synes jeg hun fortjente. Mvh Mr.Djurs 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chas 36 Skrevet 13. April, 2022 Jeg har også besøgt denne dejlige pige. Det er 100% hende der er på billederne. Utroligt sød og nærværende gentagelse ? 100 % Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 242 Skrevet 14. April, 2022 chas skrev, for 21 timer siden: Jeg har også besøgt denne dejlige pige. Det er 100% hende der er på billederne. Utroligt sød og nærværende gentagelse ? 100 % Jeg var ikke helt 100% sikker på at alle billeder var af hende, jeg mente at et par af dem måske var lånt, men dog særdeles retvisende. Jeg havde håbet på lidt flere svar på opslaget, til at se om andre havde samme store fornøjelse af mødet som jeg selv. Men at der ikke er flere der supplerer, afspejler jo nok størrelsen på efterspørgsel på den type massage, og så at der PT er en del annoncer der lover netop den form. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumme 40 Skrevet 14. April, 2022 skulle du give ekstra for at bytte hj ud med sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 242 Skrevet 14. April, 2022 rumme skrev, for 3 timer siden: skulle du give ekstra for at bytte hj ud med sex? ja. Men det regnede jeg også med, og men prisen var stadig slet ikke oppe på hvad det samme havde kostet i halvanden time hos en dansk pige. Jeg tror sagtens jeg kunne have handlet prisen et par hundrede ned, men jeg syntes det var synd for den søde og ligetil pige, og det eneste sikre der var sket ved det, var jo nok at den ekstra halve time jeg fik over det aftalte, ville jeg da ikke have fået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 17 Skrevet 3. Maj, 2022 Er dette hendes nye annonce ? https://annoncelight.dk/showad/342569 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ANALyst Skrevet 3. Maj, 2022 justforfun skrev, for 1 time siden: Er dette hendes nye annonce ? https://annoncelight.dk/showad/342569 Ja, det er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 8. Maj, 2022 Nogen som ved hvor længe hun er i Kolding ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicoPik 0 Skrevet 12. Maj, 2022 Listelømmel skrev, den 8.5.2022 at 23:25: Nogen som ved hvor længe hun er i Kolding ? Til og med Lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ANALyst Skrevet 19. Maj, 2022 Mr.Djurs skrev, den 14.4.2022 at 16:59: ja. Men det regnede jeg også med, og men prisen var stadig slet ikke oppe på hvad det samme havde kostet i halvanden time hos en dansk pige. Jeg tror sagtens jeg kunne have handlet prisen et par hundrede ned, men jeg syntes det var synd for den søde og ligetil pige, og det eneste sikre der var sket ved det, var jo nok at den ekstra halve time jeg fik over det aftalte, ville jeg da ikke have fået. Nu ser det jo ud som om at hun arbejder det kendte sted for denne slags massager i Randers. Gjorde hun det også allerede den gang du besøgte hende? Jeg er nemlig også interesseret i at bytte HJ for sex, men de skriver jo meget tydeligt at der ikke tilbydes sexuelle ydelser. Så jeg ved ikke om det stadig er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg