Guest PPE Skrevet 12. April, 2022 God aften, jeg har en friaften i Kbh. den 26/4. Kan I anbefale en thaikvinde der giver god erotisk massage - måske b2b, hvor hun placerer en buttplug i mig under massagen. Samme efterlysning sættes under efterlysninger Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 12. April, 2022 (edited) Skal det være thai..? Jeg har hørt at der er mange som har faldt totalt for Meedea og Pixie. Søg og du skal finde... Redigeret 12. April, 2022 af Karsteng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Karsteng skrev, for 6 timer siden: Skal det være thai..? @karsten g Det kan være svært at tyde, man hvis du leder længe nok, så står der dette i forummet "thai efterlysninger": PPE skrev, for 6 timer siden: en thaikvinde TS skriver ovenikøbet at han også har lagt en efterlysning i det andet forum, der handler om IKKE-thai. Så gå eventuelt derover og kommentér. Redigeret 13. April, 2022 af Harran 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg