Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/329527

Var forbi hende i går, og for at sige det kort !

Spar jeres penge og sats på en anden, eller gør det selv :( 

Ligner japaneren på billedet “lidt” meeeen 40+ og de mærkeligste små spidse bryster… som hendes fotos viser er de enten fra en anden eller manipuleret med billederne….

Ligger i et hus, hvor det er på 1.sal det skal foregå, så op er en nærmest hønsestige, som jeg vil kalde dette… af ned tøjet og ned i en alt for blød seng. 

Vil så betale de 800.- for en halv time med en tusse, og hun forstår ikke en meter af at jeg skal have penge tilbage, står og anfægter at de sidste må være til hende… Beder om pengene retur for at ville gå da stemningen ligesom var lagt, så kan hun pludseligt godt finde de sidste frem. 

Bruger derefter nok 10 min på at vaske skridtet af med vådservietter, til trods for jeg lige var kommet fra et bad hjemmefra :-o

Nå, men her starter MIN timer først. Så vil hun have gummi på for et blow, og her havde hun skrevet forinden det var uden, jeg nævner dette og hun forstår mig igen ikke, og siger noget på japansk og fingersprog at det så vil koste ekstra. 

Her er brunst så ved at gå på afveje…. Beder hende stoppe eftersom hun ikke er kommet igang og vil have mine penge retur. 

Pludseligt kan der godt gives uden, og jeg giver det herefter en chance. Hun sutter i og for sig fint nok, men kun i 1.5 min. Så skal der gummi på og gang i sagerne….. Ved ikke hvor mange børn denne kvinde har, men det er den største grotte jeg har været i ever (min normalstørrelse) der var intet som kunne tricke mit lem… og den fik på fulde gardiner i cowgirl, for det var dælemene om at få mig til at komme. 

Skiftede lidt forskellige stillinger uden held til af få noget til at klemme, hvor jeg til sidst rev gummiet af og færdig gjorde mig selv ud over hendes mave, for så var det jo overstået fra hendes side. 
Alt i alt ca. 20min med fradrag for afvaskning :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...