Hop til indhold
Tip toe

Logistik-problemer hos Golden Star Wellness

Recommended Posts

Jeg var ude efter en god, afslappende omgang (kun) massage, og vendte snuden mod Hindesgade, hvor jeg har været før for lang tid siden (med anden ejer, tænker jeg). Havde booket tid i forvejen, så regnede med at alt var klappet og på plads.

Det startede også godt. Lyset blev sænket, musikken kom på og jeg var ved at drifte væk sammen med stresshormonerne, mens kvinden gav en medium oliemassage. Så begyndte det at ringe på døren flere gange. Der var en anden kvinde i centeret, og de begyndte at råbe frem og tilbage. Efter en halv time stod de og snakkede på thailandsk i døråbningen, lavede et hurtigt switch, og så kom den anden kvinde derind. Dårlig stil. Pludselig ændrede massagen sig til at være en omgang kedelig gnubben og pres med albuerne forskellige steder. Selvfølgelig begyndte hun også at massere de områder, hvor de tidligere kvinde allerede havde været. Man kan jo ikke bare overtage en proces. Jeg fik et sløset tilbud, som jeg takkede nej til, gnubben, nulren, og så gik resten af tiden. 

Det giver sig selv at man ikke kan skifte personale midt i en massage. Jeg regnede med at skulle glemme alt om verden udenfor, men i stedet tænkte jeg "lad os få det show overstået, så jeg kan komme videre". Sådan skal massage absolut ikke være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ryddet op i tråden. Trådstarter skriver om en bestemt klinik. Så begynder man ikke bare at skrive om andre klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...