krillss 82 Skrevet 12. April, 2022 Står og overvejer en lille tur til Vejle, men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig hvor jeg skal ligge mine surt optjente, så lidt hjælp vil være dejligt. jeg har kigget på Ten, bow/rainbow(der er vist 2) eller beer. Hvis der andre er de selvf også velkomne! kan godt li når de er små og lækre og så selvf er med på legen. Et super vådt blow vil være et kæmpe plus. Men ikke et must. Håber i kan give et par gode plus og minus ved dem der har været ved de forskellige:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krillss 82 Skrevet 12. April, 2022 Lille bonus info, så var jeg svært glad for S. Hvis det nogen hjælp til den kommende:D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 125 Skrevet 12. April, 2022 Jeg vil helt klart vælge Beer eller Ten, men Beer vil være min første prioritet for hun er sgu en ener 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaaa 0 Skrevet 13. April, 2022 Hvor finder man alle de nævnte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 15. April, 2022 aaaa skrev, den 13.4.2022 at 15:58: Hvor finder man alle de nævnte? Vejle annoncerlight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg