Ksm 136 Skrevet 12. April, 2022 Nogen som har besøgt denne skønhed, det virker lige fake/scam ?? https://annoncelight.dk/showad/341283 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strand og sol 0 Skrevet 12. April, 2022 Har selv lige set hendes profil, tænkte det samme.. Tag forbi hende med kontanter, men uden pung og ID, Prøv med en sutter først og fortæl om din oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 12. April, 2022 (edited) Aktivt link https://annoncelight.dk/showad/341283 Redigeret 12. April, 2022 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strand og sol 0 Skrevet 12. April, 2022 Kom du i kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 135 Skrevet 16. April, 2022 Nogen der har været forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksusmassage 56 Skrevet 16. April, 2022 vil lige komme med en advarsel, dette er et scam, "hun" får dig til at køre til en adresse, når du er fremme vil hun have penge på forhånd og når du har overført så vil hun sende en ny adresse. En jeg kender kørte så igen da han jo af gode grunde ikke vil betale penge til en han ikke ved hvem er eller hvor hun er, dette gjorde så at han nu er blevet truet af denne person, vedkommende forlanger 8500 kr og hvis ikke han betaler ved de hvor han bor osv osv, det er meldt til politiet, men det er en yderst ubehagelig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 811 Skrevet 16. April, 2022 Luksusmassage skrev, for 1 time siden: vil lige komme med en advarsel, dette er et scam, "hun" får dig til at køre til en adresse, når du er fremme vil hun have penge på forhånd og når du har overført så vil hun sende en ny adresse. En jeg kender kørte så igen da han jo af gode grunde ikke vil betale penge til en han ikke ved hvem er eller hvor hun er, dette gjorde så at han nu er blevet truet af denne person, vedkommende forlanger 8500 kr og hvis ikke han betaler ved de hvor han bor osv osv, det er meldt til politiet, men det er en yderst ubehagelig oplevelse Har været ude for stort set det der citeres for her. Blev bedt om at køre til en adresse, her blev jeg så bedt om, at betale når “hendes fyr” dukkede op. Jeg sagde naturligvis nej tak. Kørte derfra. Men blev truet først på sms senere med opkald. Havde anvendt min alm mobil, da min med taletidskort ikke var med den dag. Jeg fortalte, at hvis de ikke stoppede omgående, ville jeg køre direkte på politistationen og anmelde dem for afpresning. De fortsatte et par dage med, at sende sms med mit fulde navn og adresse. Men opgav så til sidst. De truede med, at ringe/skrive til min familie, venner og min chef. Nu er jeg min egen chef og min kone ved godt, at jeg har et sexliv der ikke indbefatter hende. Så tog det rimelig roligt og havde de kontaktet nogen i min omgangskreds, var de blevet anmeldt for trusler og afpresning. De nævnte ikke noget konkret beløb til mig, sikkert fordi jeg ikke spurgte og ikke virkede bange og panisk overfor deres trusler. Men blev da kaldt alkens modbydeligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 135 Skrevet 17. April, 2022 Tak for info så bliver hun da droppet herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 39 Skrevet 17. April, 2022 tror vedkommende læser med herinde...vupti ny annonce og tlf.nr. https://annoncelight.dk/showad/341626 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 135 Skrevet 17. April, 2022 Ja de er hurtige til at lave ny annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg