Buck 163 Skrevet 11. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/341028 Bestilte 30 minutter, ink. Megafransk. Jeg blev mødt af denne petite kvinde og billederne på hendes profil matcher. Pengene skiftede hænder, en hurtig tur under bruseren og vi startede med kys og kæleri efterfulgt af lækkert blowjob. På med gummiet og hun vil ride mig på sengekanten, med en dejlig udsyn til hendes flotte bryster. Efterfulgt af endnu et blowjob, så missionærstillingen og hun er ikke sky hvis du knepper hende hårdt. Afslutning med endnu et blowjob indtil jeg kom i munden på hende. Pigen: 8/10 (Med fra start, lever ind i sexen, lækker petite krop) Sted: 6/10 (Meget trafik i form af biler, fodgængere og cyklister. Stedet ligger i centrum, ikke langt fra Odense Station og Nordea) Besøger hende igen? Jeps, højst sandsynligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 11. April, 2022 Hvorfor var hun dog så kort tid i København Ellers havde jeg også besøgt hende igen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewUser 1 Skrevet 11. April, 2022 Kan bekræfte ovenstående! Dejlig GFE oplevelse, mødte hende forleden. En autentisk oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Schoolgirl Jenny 4 Skrevet 23. April, 2022 Buck skrev, den 11.4.2022 at 23:48: https://annoncelight.dk/showad/341028 Bestilte 30 minutter, ink. Megafransk. Jeg blev mødt af denne petite kvinde og billederne på hendes profil matcher. Pengene skiftede hænder, en hurtig tur under bruseren og vi startede med kys og kæleri efterfulgt af lækkert blowjob. På med gummiet og hun vil ride mig på sengekanten, med en dejlig udsyn til hendes flotte bryster. Efterfulgt af endnu et blowjob, så missionærstillingen og hun er ikke sky hvis du knepper hende hårdt. Afslutning med endnu et blowjob indtil jeg kom i munden på hende. Pigen: 8/10 (Med fra start, lever ind i sexen, lækker petite krop) Sted: 6/10 (Meget trafik i form af biler, fodgængere og cyklister. Stedet ligger i centrum, ikke langt fra Odense Station og Nordea) Besøger hende igen? Jeps, højst sandsynligt. Thank you very much for your honest feedback. I will always be glad to see you again 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg