Hop til indhold
Buck

NEW HOT Jenny in Odense - Dejlig GFE oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/341028

Bestilte 30 minutter, ink. Megafransk. Jeg blev mødt af denne petite kvinde og billederne på hendes profil matcher.

Pengene skiftede hænder, en hurtig tur under bruseren og vi startede med kys og kæleri efterfulgt af lækkert blowjob. 

På med gummiet og hun vil ride mig på sengekanten, med en dejlig udsyn til hendes flotte bryster. Efterfulgt af endnu et blowjob, så missionærstillingen og hun er ikke sky hvis du knepper hende hårdt. ;)

Afslutning med endnu et blowjob indtil jeg kom i munden på hende.

Pigen: 8/10 (Med fra start, lever ind i sexen, lækker petite krop)

Sted: 6/10 (Meget trafik i form af biler, fodgængere og cyklister. Stedet ligger i centrum, ikke langt fra Odense Station og Nordea)

Besøger hende igen? Jeps, højst sandsynligt. :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, den 11.4.2022 at 23:48:

https://annoncelight.dk/showad/341028

Bestilte 30 minutter, ink. Megafransk. Jeg blev mødt af denne petite kvinde og billederne på hendes profil matcher.

Pengene skiftede hænder, en hurtig tur under bruseren og vi startede med kys og kæleri efterfulgt af lækkert blowjob. 

På med gummiet og hun vil ride mig på sengekanten, med en dejlig udsyn til hendes flotte bryster. Efterfulgt af endnu et blowjob, så missionærstillingen og hun er ikke sky hvis du knepper hende hårdt. ;)

Afslutning med endnu et blowjob indtil jeg kom i munden på hende.

Pigen: 8/10 (Med fra start, lever ind i sexen, lækker petite krop)

Sted: 6/10 (Meget trafik i form af biler, fodgængere og cyklister. Stedet ligger i centrum, ikke langt fra Odense Station og Nordea)

Besøger hende igen? Jeps, højst sandsynligt. :mrgreen:

 

Thank you very much for your honest feedback. I will always be glad to see you again <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...