Hop til indhold

Anabel - Jeg er forelsket!

Featured Replies

Skrevet

Jeg tog en spontan fyraftens-beslutning tidligere i dag og bestilte 60 min. Med Anabel tidligere i dag - Se link her: https://annoncelight.dk/showad/340916
kommunikationen foregik fint, jeg skulle sende 2 selfies, men udover det så blev der ikke rigtig spurgt så meget ind til andet. Jeg fik sendt det afsted og tog så mod Nørrebro hvor hun hører til. Ret centralt på en af de mest befolkede gader i kbh, men det er samtidig også meget diskret pga. det. 

Billederne er af hende, især dem hvor hun står med avisen. Anabel er gudesmuk og er klart en type jeg ville gå efter i byen. også aldersmæssigt. Hun siger, at hun er 19 hvilket passer perfekt til hendes udseende og væremåde. Hun er petit med de flotteste ungpigebryster, selvom hun siger hun gerne vil have dem løftet, så er det lige mine type bryster. flotte og struttende. Hendes krop er perfekt. flad mave, struttende røv og igen, great tits!! 

Selve sexen er der ikke noget at sætte en finger på. Hun giver et rigtig godt blowjob med god hånd action og hun har de flotteste suttelæber. Hendes fisse er lille, stram og lækker. Hun smager afsindigt godt. Jeg er liiidt over gennemsnittet i pikstørrelse, så da vi skulle i gang med den del skulle hun lige tage nogle dybe indåndinger, men hun gav sig simpelthen så meget hen at jeg nærmest følte at vi blev kærester i det øjeblik, hun begyndte at kysse mig på nakken og give mig våde tungekys. 

Vi havde en rigtig god kemi og snakkede lidt efter første gang. Hun er skide hamrende sød og jeg sagde da også et par gange at jeg tror, at jeg var ved at falde for hende. 
Jeg bliver nødt til at se hende igen for at høre om hun vil være min kæreste og flygte til et andet land med mig haha. Min varmeste anbefaling herfra! 
Pas godt på hende, ellers kommer jeg efter jer! ;)

Skrevet
Jungle1990 skrev, 1 time siden:

Vi havde en rigtig god kemi og snakkede lidt efter første gang. Hun er skide hamrende sød og jeg sagde da også et par gange at jeg tror, at jeg var ved at falde for hende. 
Jeg bliver nødt til at se hende igen for at høre om hun vil være min kæreste…..

Uha det kan hurtigt blive dyrt at blive forelsket i en GP… ;)

Skrevet
dhnmdst skrev, for 28 minutter siden:

Uha det kan hurtigt blive dyrt at blive forelsket i en GP… ;)

Hvis man nu skal vælge mellem de to dyre onder... ^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.