Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop besøgt Michel her i eftermiddags og lovede halvvejs at lave en anmeldelse :-)

Wauw. Jeg havde bestilt en times massage. Korrespondance gik nemt på engelsk og stedet var også nemt at finde i kolding og diskret. Stedet er pænt og rent. Jeg fik et bad både før og efter. 

Massagen startede med godt med olie, lette berøringer (ingen hård massage), erotisk sensuel body slide. Efter 20-25 minutter om på den anden side og derefter igen masser af sensuel massage, body slide, pussy slide og bare en gennemført vildt erotisk oplevelse, hvor jeg fik lov at røre hendes lækre krop. Der blev bygget lækkert op til afslutningen med masser af olie, pirring af anus og edging og endelig en vildt lækker eksplosion. 

Michel er virkeligt smuk, nem at snakke med, kan virke lidt reserveret til start, men fik masser af øjenkontakt under den sidste del. 

Med sådan en oplevelse, behøver jeg ikke samleje. Det var virkelig god og lækker tantra kombineret med erotisk massage.

https://annoncelight.dk/showad/322712

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...