Herren47 29 Skrevet 11. April, 2022 Selv er jeg godt tilfreds når jeg besøger hende, men det er alm sex, er der nogen som har været heldige at få hende med på noget kinke? Tænker på anal? sprøjt i ansigt eller lign? Byd gerne ind med jeres oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 331 Skrevet 11. April, 2022 Meget informativ når der ikke er noget link 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 11. April, 2022 Martin1963 skrev, for 47 minutter siden: Meget informativ når der ikke er noget link Eller by Hun bliver lidt svær at finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 187 Skrevet 11. April, 2022 Efter en hurtigt googling af overskriften finder man hurtigt ud af det er i Randers.. Da daaaaa..... Men nej, har aldrig været der. Synes det ligger meget offentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ViborgThai 1 Skrevet 3. Maj, 2022 Fik besøgt stedet i går. Det var en dejlig oplevelse. Fin massage med masser af pirring. Gik over i et øko blow med sex som afslutning. Ikke den smukkeste pige. Men hun er super sød og fræk. Helt klart en gentagelse og top karakter herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 5. Maj, 2022 Mastager skrev, den 11.4.2022 at 18:07: Efter en hurtigt googling af overskriften finder man hurtigt ud af det er i Randers.. Da daaaaa..... Men nej, har aldrig været der. Synes det ligger meget offentligt. Rigtigt, og med et par værtshuse som nabo, er ingen i tvivl om, hvad der også foregår derinde. Både fra Kontoret og baren på den anden side, kan der godt komme et par kommentarer når man kommer ud igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 5. Maj, 2022 Big3lover skrev, for 9 timer siden: Link???????? Tror ikke der findes Link om stedet men midt i Byen Randers hvor der ligger en stor Kirke og mange Thai Klinikker, stedet er et af de steder hvor man kan få ekstra ligesom i mange andre steder (det er dog længe siden jeg var der) så bare et af de steder man kan få hva man betaler for, lidt ligesom det plejer at være hos Thailady i dk Hva det angår nabo, så er de nok bare misundelig over de valgte Værtshuset fremfor Thai-massagen men til gengæld sladder de ikk til din kone da de ej husker så længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 29 Skrevet 5. Maj, 2022 Ja det er et fint sted. Hun giver hele turen hvis man ønsker og stedet er godt besøgt. Er der nogen som har erfaring med om man kan få uden at skal have regnfrakken på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 6. Maj, 2022 Big3lover skrev, den 5.5.2022 at 07:33: Link???????? http://raigarmthaimassage.massageplus.dk/#kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 29 Skrevet 7. Maj, 2022 Stadig ingen som har lyst til at fortælle om man kan få dyppet snablen uden regnfrakken?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ViborgThai 1 Skrevet 9. Maj, 2022 Herren47 skrev, den 7.5.2022 at 10:03: Stadig ingen som har lyst til at fortælle om man kan få dyppet snablen uden regnfrakken?? Jeg har besøgt hende to gange. Begge gange var med kondom. Hun giver et dejligt BJ uden kondom. Men sex er kun med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 29 Skrevet 9. Maj, 2022 Jeg har også fået en guffer derinde men kun med kondom, der er åbenbart forskel på folk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8940randers 5 Skrevet 20. Maj, 2022 sluger hun eller holder hun i " tide " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 29 Skrevet 24. Maj, 2022 Jeg har ikke oplevet hende sluge, vil også være svært da der er kondom på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg