Hop til indhold

Recommended Posts

Spændende.

Fint nok med hendes opbygning til mødet, hvor man bliver budt på lidt at drikke og hvor samtalen ved bordet, fører til flette-fingre og dybe kys..Her skal du dog selv være "aktiv" så tiden ikke pludselig løber afsted..

Øjenkontakt er fantastisk med Rima.

Ville så gerne prøve at blive domineret og at-hun-kan-tage-styringen af en smuk slank pige som Rima jo er, men ved ikke om hun tænder på at være den dominerede part, da hun virker ja..Yndefuld og en elegant pæn pige som jo sagtens kunne være naboens lidt stille  d....

Men en domina og role-play på menuen, er ikke lige det som jeg tror Rima dyrker mest. Ved ikke hvor meget initiativ hun selv tager til dette..?

Syntes hun mindede lidt om skuespilleren Jessica Biel. Rima er bare en smuk pige. Ligner hun stadig en sig selv/Biel?

Håber hun bliver i lang tid, da undertegnedes libido først rigtig vækkes når det bliver en smule varmere...Brrrr...Hvor bliver varmen af?

Gladeligt at se hende tilbage i landet.

Frygtede lidt at den polemik i Polens nabolande med tilhørende usikkerhed osv., betød et farvel pt.til branchen. Det er så ikke tilfældet.

Dziękuję, że wróciłeś, Rima! 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hej.. 

Jeg besøgte hende i dag. 

Jeg ved ikke hvor hun har holdt til før, men stedet hun er nu er på Amager.. I gå afstand fra en metro... Og (synes jeg) ganske diskret..:)

Jeg har desværre ikke tid til at komme med en længere anmeldelse men jeg havde en dejlig time med hende og de tidligere rosende anmeldelser vil jeg mene hun fuldt ud levede op til. 

Mvh

Sejanus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejanus skrev, for 16 minutter siden:

Hej.. 

Jeg besøgte hende i dag. 

Jeg ved ikke hvor hun har holdt til før, men stedet hun er nu er på Amager.. I gå afstand fra en metro... Og (synes jeg) ganske diskret..:)

Jeg har desværre ikke tid til at komme med en længere anmeldelse men jeg havde en dejlig time med hende og de tidligere rosende anmeldelser vil jeg mene hun fuldt ud levede op til. 

Mvh

Sejanus 

Dejligt! :)

Det var det ikke før (ifølge Google Maps), så det gør det lettere for folk at komme på besøg. Så ved jeg ikke hvor man finder en hæveautomat men der kan Google vel også hjælpe.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

4 måneder siden at Rima har været i Danmark (lang tid)...Nogle der har info om hun kommer tilbage på et tidspunkt ? 

På WhatsApp står det opgive nummer "som virksomhedskonto" og hun er ikke på Nympho..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende forleden. Smukt, smilende og slank pige. Jeg var lovet tungkys at det var inkluderet men fik kun tantekys og en god omgang superfrench. For mit vedkommende bliver ikke til gensyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 59 minutter siden:

Jeg besøgte hende forleden. Smukt, smilende og slank pige. Jeg var lovet tungkys at det var inkluderet men fik kun tantekys og en god omgang superfrench. For mit vedkommende bliver ikke til gensyn.

TAK.

Ja, det har også været min anke ved smukke Rima.

Udseende kan man ikke tage fra hende :)

Og hun ER en smuk pige (Hvorfor får jeg Jessica Biel vibes når jeg ser på hendes billeder ?)

- MEN...en alt for stille pige ( ved godt stedet måske er det bedste til larm/støn osv. men alligevel)....Hun gerne skabe en romantisk stemning med øjenkontakt, tage det stille og roligt, osv. osv. Måske selv for at blive "bare en smule tændt" ?

Men..Lidt/En smule for passiv i selve akten og i sengen (Skal manden altid gøre det hårde arbejde- og pigen ligge og tage imod stød? ) ..Så den der "GFE oplevelse" hvor man ligger i ske og hvor pigen virkelig nyder at ens tunge går på opdagelse, syntes jeg heller ikke jeg oplevede..

Og heller ikke rigtig nogle støn fra Rima. Kunne være rart med lidt bekræftende  "Mmmff".."Uuuuhh" osv. lyde..Skal det være kunstigt, så lad det være kunstigt. "Fake it till you make it". Men selvfølgelig. Hvis stedet ikke vil have det..

Sød og rar og...flot, så måske skal man kigge dybere i Rima's menu? :

"deepthroat - 300kr" "role-playing game - 400kr" og "soft domina game - 500kr" før hun tager styringen ?

Ved det ikke, men den der "Two-Become-One" oplevelse, hvor ens pik bliver suget fast når man man kommer indenfor i pigen og den intense GFE oplevelse, manglede jeg også...

Måske skal jeg bare prøve hendes "Domina +500 kr" eller "Role playing game +400 kr"..? Men mange af hendes anmeldelser siger at hun "er sød og pæn pige" så måske er hun blot bedst til det (Smuk, smilende og se godt ud/ skabe en stemning)

Et flot pige.

Bestemt.

Men det alene gør det ikke til en fuldendt oplevelse. Heller ikke for mig, så har mine overvejelser om jeg skal forbi denne gang..

Hun foretrækker "Whats App" samt mail til booking, men der står samtidig et tlf. nummer på hendes annonce?

Er det lettere på "Whats App" nu i stedet for telefon/sms?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...