Hop til indhold
Molle37

Buttet Diva - Aarhus

Recommended Posts

Guest next

Den lugter lidt af svindel, dog uden at noget at have det i ud over mavefornemmelse (samme som din)
Lur mig om der ikke kommer et krav om depositum/forudbetaling.

prøv, men lad være med både her og generelt at sende penge forud

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 26 minutter siden:

Den lugter lidt af svindel, dog uden at noget at have det i ud over mavefornemmelse (samme som din)
Lur mig om der ikke kommer et krav om depositum/forudbetaling.

prøv, men lad være med både her og generelt at sende penge forud

Tja…måske har du ret. Har foreløbigt prøvet at skrive en mail til hende, så må jeg se om der kommer svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lugter rigtig meget af svindel.
Virker lidt sært, at hun har landekode med i tlf.nr., når hun "bare" er flyttet fra København til Århus.
På det ene billede har hun temmelig meget hår, men på det andet ser man ikke bare et enkelt strå. Hvis hun har så stort og vildt hår, så burde der nok være en lille synlig lok på det andet billede.

Formuleringen "Beskyttelse af" betyder sikkert uden kondom, men det er en lidt atypisk formulering for en Diva fra Hovedstaden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, for 18 timer siden:

Tja…måske har du ret. Har foreløbigt prøvet at skrive en mail til hende, så må jeg se om der kommer svar.

Der er heller ikke kommet svar på den mail jeg sendte til hende igår….så ikke nærmere en opklaring. Tror jeg går på jagt efter en ægte dansk pige - hvor det hele ikke virker for suspekt.

det kan jo selvfølgeligt også være, at jeg tager fejl med denne Diva!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror du bliver bedt om at flytte over på en betale hjemmeside. Disse svindlere vil helst bruge email så de kan sende dig et link.  Gå aldrig med på det svindelnummer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se billeder og tænk på  opgivet alder.
Passer de sammen?

Nej, det synes jeg ikke de gør.
Teksten er også "underlig"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...