Hop til indhold
JensBentsen

Sabrina Anal Queen

Recommended Posts

JensBentsen skrev, for 1 time siden:

Sabrina Anal Queen, hvor er hun? hun har ikke været i DK længe nu... snøft...

Jeg tror desværre ikke, hun kommer tilbage. Det var det indtryk, jeg fik, da hun stoppede. Og hun har ikke sagt noget, der modsiger det siden da. Og så synes hun også, der er for koldt i Danmark :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tror desværre ikke, hun kommer tilbage. Det var det indtryk, jeg fik, da hun stoppede. Og hun har ikke sagt noget, der modsiger det siden da. Og så synes hun også, der er for koldt i Danmark :biggrin:

Ja'e. Vi skal over til juni, start juli for at få noget der bare minder om 19-20 grader siger prognoserne.

Kedeligt forår set ud fra et vejrmæssigt synspunkt hvor 978,2 hectopascal gør sit til at det blæser med en frisk vind, forårsaget af et lagtryk nord om Danmark.

Forståeligt at hun syntes vejret ikke spiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 4 timer siden:

Ved du mere om hvorfor hun stoppede med at komme her? Kan hun ikke tjene nok i Danmark i forhold til Schweiz/Andre steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 20 minutter siden:

Ved du mere om hvorfor hun stoppede med at komme her? Kan hun ikke tjene nok i Danmark i forhold til Schweiz/Andre steder?

Efter hvad hun sagde, var det ikke os gæster, der var problemet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun vil blive savnet. En af de bedste jeg har haft fornøjelsen af at møde og gudeskøn krop. Spansk temperament når det er bedst ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, 1 time siden:

Til os der ikke har været der. Hvad gør hende speciel, er nysgerrig

Hun er bare helt vild i sengen. Dybe kys, giver sig fuldstændig hen så snart du er trådt ind ad døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Alt er som det plejer, så en virkelig god oplevelse

Hun holder stadig til på samme adresse, så der er stadig den skide irriterende port, jeg ved den er en deal-breaker for mange.

Desuden er hun nu i stueetagen og ikke på første sal. Jeg nåede ellers op af trappen, bankede på og blev inviteret indenfor af en ret flot Latina milf :lol:.. Har desværre allerede glemt hendes navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har besøgt hende. Alt er som det plejer, så en virkelig god oplevelse

Hun holder stadig til på samme adresse, så der er stadig den skide irriterende port, jeg ved den er en deal-breaker for mange.

Desuden er hun nu i stueetagen og ikke på første sal. Jeg nåede ellers op af trappen, bankede på og blev inviteret indenfor af en ret flot Latina milf :lol:.. Har desværre allerede glemt hendes navn.

Okay er der flere piger i samme bygning?

Det værste ved den port er jo hvis man ikke få den åbnet, når man går derfra syntes jeg. ..

Har du et godt råd mht parkering?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sabrina kan stadig blæse en helt bag over, og hendes røv er endnu mere fantastisk efter hun er kommet tilbage :wub:

Man kan vel bare parkere i Latiner gården? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...