Hop til indhold
Bella2000dk

Ældre kvinde søges med behåret grå MIS.

Recommended Posts

Bella2000dk skrev, for 28 minutter siden:

Nogle der kender en dejlig ældre Q på 60+ 70+ 80+ til GF sex I Midt/vest eller Nord jylland. 

Jeg elsker en dejlig grå busk og en frodig Q krop. 

https://annoncelight.dk/showad/339548

Ser frem til en anmeldelse....

Redigeret af massage er fedt
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Bella2000dk skrev, for 3 timer siden:

Takket for den fint Linket. Ligen en jeg kan bruge! :-)

Sjældent men sker!

Beklager men det frafaldt mænd i 80èrne, så det kommer du nok til at lede længe efter, dog er der stadig et par i Danmark som har noget af det du efterlyser bla. Miza i Vejen + et par stykker mere, de andre par stykker har dog kun for oven, så vidt læses, lige bortset fra Liv som mest er at træffe på Fyn og Sjælland, men hvis du mener Jylland? Så må det være hende den frække Romantika eller Nannas Hjørne nord på, dog tror jeg næppe du finder noget med grå Hår, udover ham den  Grå i Ålborg :D

Jeg har dog kun besøgt Miza men hun har den den, dog uden grå 

Redigeret af Mortenkok
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 12 timer siden:

Beklager men det frafaldt mænd i 80èrne, så det kommer du nok til at lede længe efter, dog er der stadig et par i Danmark som har noget af det du efterlyser bla. Miza i Vejen + et par stykker mere, de andre par stykker har dog kun for oven, så vidt læses, lige bortset fra Liv som mest er at træffe på Fyn og Sjælland, men hvis du mener Jylland? Så må det være hende den frække Romantika eller Nannas Hjørne nord på, dog tror jeg næppe du finder noget med grå Hår, udover ham den  Grå i Ålborg :D

Er Miza en ældre Q på 60+ 70+ 80+ i Midt/vest- eller Nordjylland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 15 timer siden:

Frafaldt mænd i 80erne? Jeg har besøgt miza 2 gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 14.4.2022 at 08:11:

Er Miza en ældre Q på 60+ 70+ 80+ i Midt/vest- eller Nordjylland?

Nej, jeg er endnu ikke passeret de 50, omend det ikke varer så forfærdeligt længe. Min dusk kan du se på billedet, jeg har lige dobbelttjekket, der er ikke nogen grå hår. :) Held og lykkke i din søgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Miza skrev, for 10 timer siden:

Nej, jeg er endnu ikke passeret de 50, omend det ikke varer så forfærdeligt længe. Min dusk kan du se på billedet, jeg har lige dobbelttjekket, der er ikke nogen grå hår. :) Held og lykkke i din søgen.

Åh jo jeg fik dog ikk lige så alder men blot fokuseret på det forneden som jeg husker bedst, jeg dog ej forventet den skulle blive grå før tid, idet jeg ser den som  den bedste på kvinder omkring din alder, Tak fordi jeg mødte 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan måske hjælpe med et "trick of the trade" hvis det mest handler om det visuelle. 
Der findes faktisk også  hårfarver der farver hår gråt. Men om nogen vil risikere det i den frække evne, kan man jo kun gisne om.

En af mine faste men sjældne betalende elskere har en fetish med gråt hår. Det kan jeg ikke rigtigt levere i begge ender, da jeg er enten glat, studset eller trimmet, og (desværre) fra naturens side er sparsomt behåret andre steder end på hovedet. 
Men... vi "fikser" det med en illusion. 

Mit "Gandalf the Grey" trick:
Drys talkum i knastørt hår. Fordel det med en hårbørste med tætte hår. Drys mere talkum i håret og fordel det nænsomt med tørre fingre. Så ser man gråhåret ud. Det er et trick der også bruges i teater og film. 
Jeg vil gætte på man kan gøre det samme med kønsbehåring, men så skal man nok undgå at bruge olier og det forsvinder jo også ved f.eks. en badecocktail eller lign. ;)  
Men illusionen er intakt så længe det varer.

Tricket virker også med en tør-shampoo spray. 
Så skal man bare undlade at følge brugsforvirringen og kun rede det lidt ud i håret, og så gi' den een over nakken med sprayen, så det talkum der er i, bliver siddende.
Jeg bruger lejlighedsvist den metode. Og selvom jeg har sporadisk parfume allergi, så kan jeg af ukendte årsager godt tåle denne her: 
https://www.luxplus.dk/produkt/girlz-only-dry-shampoo-party-nights-200-ml 
Den fåes også i Normal til vistnok 20kr.
Der findes sikkert parfume fri produkter, og apoteket har sikkert også noget.
Ellers - keep it simple. Talkum til baby-rumper fungerer fint. Så er der ligsom også balance i universet aldersmæssigt når man skal "fake en gamling med baby pudder" :D 

God fornøjelse!  
Eva the (fake) Grey <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...