Eva Nadine 4850 Skrevet 10. April, 2022 Hej rødder Jeg har klokket i noget på en af mine hjemmesider, og har brug for lidt akut hjælp. Sidder der en herinde som kan lave en såre simpel one-pager der "kun" skal indeholde en liste med optagede og ledige tider på een dato og et telefonnummer? I gamle dage kunne jeg selv have smækket det sammen med "håndskrevne" html-koder men det kan man (jeg) jo ikke i dag. Jeg tænker det er en lynhurtig opgave for en der har prøvet det før, og måske kender simply.com backend eller hvad det kaldes nutildags Jeg er ligeglad med hvilken template, bare den der er mest enkel og skal ingen funktioner have udover flad tekst i to farver (optaget og ledig) og sort tekst til telefonnummer og en enkelt sætning eller to. På forhånd tak! Håbefuld hilsen, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nelsons6 2 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Jeg tror jeg kan hjælpe, men er ikke sikker, ... Men der må være nogle af mine sider der må kunne bruges som skabelon...og jeg er også simply.com-kunde....Ellers har de en helt fantastisk support man kan ringe til som er meget hjælpsom. Tag kontakt Redigeret 10. April, 2022 af Nelsons6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Nelsons6 skrev, for 11 minutter siden: Jeg tror jeg kan hjælpe, men er ikke sikker, ... Men der må være nogle af mine sider der må kunne bruges som skabelon...og jeg er også simply.com-kunde....Ellers har de en helt fantastisk support man kan ringe til som er meget hjælpsom. Tag kontakt Tak Men jeg skal have een der lige kan fixe det selv ved at få adgangskoder osv. Får super duper travlt den næste uge, så jeg ved jeg ikke når det selv. Det vil også tage os to læææænge at finde ud af fordi det næsten er for enkelt det jeg skal bruge. Men du er en snut at tilbyde dit lækre stykke kvindfolk. Tror du vi to kan få noget som helst overstået sammen på en time når vi arbejder sammen, måske? Nu skal jeg helst sove. Gramsekram fra Dine Redigeret 10. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrBorkop 1 Skrevet 11. April, 2022 Hej Eva Nadine. jeg kan sagtens hjælpe. Jeg har en del erfaring med Simply.com, WordPress og andre lign løsninger. smid mig en PB og lad os se hvordan jeg kan hjælpe. KH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KindgentleMan394 Skrevet 11. April, 2022 Hej Eva Jo det vil jeg nemt kunne hjælpe med. Som du nok kan se skulle jeg lige oprette en bruger, for at svare dig. For en god orden skyld, husk lige at aktivere HTTPS på siden også. Der desværre mange af de sider i denne brance der mangler. Det er ganske gratis :) Du skal være velkommen til at skrive tilbage hvis du stadig skal bruge hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 11. April, 2022 @MrBorkop og @KindgentleMan394 Tak! Kan se I begge er sprit nye medlemmer. Er usikker på om I overhovedet kan læse/skrive private beskeder herinde når I er så nye? Tror der muligvis er en slags Trolling-filter med forsinkelse her på Eroguide. Jeg har skrevet en privat besked til jer begge. Så ser vi hvordan det passer med kommunikationen og hvornår I kan hver især. Det er virkelig simpelt. Bare ikke for mig Tusind tak for hurtige svar. Jeg ville skrive mit telefonnummer her, hvis ikke det var fordi jeg ved jeg så bare får 17 opkald og sms'er fra håbefulde mænd. Jeg magter ikke "sluger du?"-dialoger i dag jeg skal jo bruge tid på kontorarbejde jeg ikke er kvalificeret til - bl.a. Taknemmelige tankekram, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 23. April, 2022 (edited) Kindgentleman394... nu er du væk og jeg fik aldrig lov til at betale... ejmenaltsåååårh! Anyways... tak for hjælpen. Der er også en elektriker der ghoster mig uden at have fået sin løn. Kan man konkludere at Eroguide brugere der ønsker at hjælpe "en kvinde i nød" har for mange penge? Nu er der brug for side mere... men lidt mindre simpel. Kun lidt. @Treach er det dig som at der er den? Skal bruge en slags "uge-kalender"-version af denne her "ledige tider one-pager". Kan ikke bruge et booking system som ellers er billigt. Jeg ønsker den personlige kontakt og de vil i øvrigt ikke have "den slags griseri" de fleste af dem der tilbyder sådan en service. Jeg skal bare bruge en ultra simpel version og det man kan købe som frisører, alternative behandlere og andre bruger kan ligesom for meget - og ikke lige det jeg har brug for. F.eks. forsvinder tiderne når de er booket. Der er ingen "rød/gul/grøn"-funktion. Alle mine tider - også de optagede - skal kunne ses. Skriv gerne privat besked når det lykkes. Jeg har lige i går fået en reprimande for at skrive fra flere profiler i samme tråd. Så jeg kan ikke rigtigt gøre andet end at skrive her fra denne profil uden at jeg kommer i skammekrogen. Kan give eksempel på den "one-pager kalender" som den nu forsvundne Kindgentleman394 har lavet i privat besked. Må bare ikke her i offentlighed pga. "Dobbeltgänger-reglen". Der er i øvrigt også en Thai klinik i Valby der ønsker sig en ny hjemmeside... kan formidle kontakten hvis det er, men orker ikke bruge for meget tid på det Kærligst, Eva Redigeret 23. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg