Hop til indhold

Recommended Posts

Nej desværre.

Men navnet er dejligt da det minder mig om en tidligere kæreste med slankt, symmetrisk ansigt og langt brunt hår <3

Lidt ønsketænkning, hvis stederne skulle læse med herinde: Håber at vi ser navnet brugt ind i mellem på de få tilbageværende lysthuse med naturlige danske piger i og omkring København! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så tog jeg en for holdet.

Havde aftalt kl. 12 i dag med Karen. Skulle ringe når jeg var der skrev hun. Ringede til hende og nu sagde hun at jeg skulle sende en sms -øh !! Ok skrev jeg stod foran døren og blev hurtigt lukket ind. 

Mødte en smuk kvinde, som nok ikke kan ret meget engelsk, men fik aftalt 15 min til 500 kr, da jeg var i tvivl om hendes service niveau!

Smed kludene og ville lige røre hendes dejlige bryster, hvilket jeg ikke fik lov til. En anden ting vi havde aftalt pr sms fik jeg heller ikke lov til.

Hun ville have jeg satte mig på sengen, hvilket jeg gjorde. Herefter begyndte hun at danse foran mig.

Tog en hurtig beslutning, ud fra ingen berøringer og aftale ikke overholdt, og sagde stop, tog mit tøj på og krævede de 500 kr tilbage, hvilket jeg så fik efter at have gentaget det for hende flere gange.

Selvfølgelig øv, da hun så rigtig godt ud, men den rigtige beslutning ud fra indledningen på mødet.

Ingen gentagelseschance! :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...