Nye tider 7330 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Hej Kommer du til Grønland så er denne lige kommet på markedet Redigeret 10. April, 2022 af Nye tider 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 535 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Du har sku for meget fritid Redigeret 10. April, 2022 af Kim 0240 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 553 Skrevet 10. April, 2022 Internettet 2006 ringede. De ville gerne beholde deres elendige humor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 238 Skrevet 10. April, 2022 - den er sgu da meget sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 535 Skrevet 10. April, 2022 Jankanda skrev, for 12 minutter siden: - den er sgu da meget sjov Det skrev jeg heller ikke noget om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 238 Skrevet 10. April, 2022 Kim 0240 skrev, for 1 minut siden: Det skrev jeg heller ikke noget om - skrev jeg til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 535 Skrevet 10. April, 2022 Jankanda skrev, for 1 minut siden: - skrev jeg til dig? Sorry det troede jeg fejlagtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. April, 2022 Pas nu på, der er nogle der kan føle sig stødt over det, det er jo så moderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 10. April, 2022 padelguden skrev, for 42 minutter siden: Internettet 2006 ringede. De ville gerne beholde deres elendige humor. Det ligner mere det der blev kopieret og sendt som kædebreve i 80'erne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7330 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Pophair skrev, for 53 minutter siden: Pas nu på, der er nogle der kan føle sig stødt over det, det er jo så moderne Kære Pophair - det er "in" at blive stødt, og det fik mig også til at tvivle på om den er passende eller ej Mange hilsner Nye tider Redigeret 10. April, 2022 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 528 Skrevet 10. April, 2022 Jankanda skrev, for 1 time siden: - skrev jeg til dig? Ja, du skrev til os allesammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 10. April, 2022 Pophair skrev, for 1 time siden: Pas nu på, der er nogle der kan føle sig stødt over det, det er jo så moderne Grønlænderne er sku kolde i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 10. April, 2022 next skrev, for 2 timer siden: Grønlænderne er sku kolde i røven Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7330 Skrevet 10. April, 2022 (edited) Kim 0240 skrev, for 6 timer siden: Du har sku for meget fritid Kære Kim 0240 Er det mig du mener?? - - Du har sku for meget fritid - nej, - og ja. Nej, - fordi jeg er pensionist, og tro mig !!! - jeg har en fandens masse jeg skal lave. Meget kort inde i den nye del af mit liv som pensionist fandt jeg ud af det dette tyske ordsprog passer : "Rente hast keine zeit" - (Pensionister har ingen tid) Ja, - i dag er det skide koldt, alt for koldt til at være udendørs og flække brænde. Så har jeg slået tiden ihjel ved at spilde tiden på TV, EG og fjolsbogen (Facebook) og været hos bageren efter et par "møgbeskidte" konditorkager. Helt igennem en rigtig spildt og FORSUMPET søndag. Mange hilsner Nye tider Redigeret 10. April, 2022 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 535 Skrevet 11. April, 2022 Nye tider skrev, for 12 timer siden: Kære Kim 0240 Er det mig du mener?? - - Du har sku for meget fritid - nej, - og ja. Nej, - fordi jeg er pensionist, og tro mig !!! - jeg har en fandens masse jeg skal lave. Meget kort inde i den nye del af mit liv som pensionist fandt jeg ud af det dette tyske ordsprog passer : "Rente hast keine zeit" - (Pensionister har ingen tid) Ja, - i dag er det skide koldt, alt for koldt til at være udendørs og flække brænde. Så har jeg slået tiden ihjel ved at spilde tiden på TV, EG og fjolsbogen (Facebook) og været hos bageren efter et par "møgbeskidte" konditorkager. Helt igennem en rigtig spildt og FORSUMPET søndag. Mange hilsner Nye tider Håber du forstod det som en joke, ellers beklager jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 11. April, 2022 Nye tider skrev, for 23 timer siden: Hej Kommer du til Grønland så er denne lige kommet på markedet hej er der så nogen der ved hvad uddutsinuk på grønlansk betyder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg