Hop til indhold
Jersey86

Hvordan tager man "hemmeligt" på (købe)sexferie?

Recommended Posts

Jeg har tidligere skrevet anmeldelser herinde om mine sexferier til Polen og Kenya, fantastiske oplevelser og jeg har planer om flere i fremtiden.

Men problemet er jo så, hvordan holder man det hemmeligt for familie, venner og kolleger? Det ville i hvert fald blive set ned på i min omgangskreds at man tager på (købe) sex ferie, jeg er også en semi offentlig person i mit lokal område, måske sammenligneligt med en byrådspolitikker.

Da jeg var i Kenya, så var historien jeg fortalte min omgangskreds at jeg tog der ned pga safari, hvilket jeg også gjorde og det var en god oplevelse, men det var bestemt ikke feriens primære formål. Sådanne aktiviteter gør jo også hele ferien betydeligt dyrere. Det er jo heller ikke sikkert at den destination jeg gerne vil til, har så meget andet at byde på end sex, og hvis jeg tager til den samme destination igen og igen, så begynder det jo at virke mærkeligt.

Så derfor ville jeg bare hører om der er nogen der har nogle gode ideer til hvordan man kan holde det hemmeligt for sin omgangskreds at man tager på sexferie?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en del steder i verden, og de fleste steder er det ikke svært at komme finde nogle glædespiger. Så kan man ikke bare finde ud af hvilket sted man vil hen og så finde ud af hvilke turist attraktioner der findes og så fortælle til familien at man skal ud at se disse MEGET INTERESSANTE steder? Altså ud over Thailand så er der vel ikke så mange steder som er berygtede for sexferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Jersey86 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har tidligere skrevet anmeldelser herinde om mine sexferier til Polen og Kenya, fantastiske oplevelser og jeg har planer om flere i fremtiden.

Men problemet er jo så, hvordan holder man det hemmeligt for familie, venner og kolleger? Det ville i hvert fald blive set ned på i min omgangskreds at man tager på (købe) sex ferie, jeg er også en semi offentlig person i mit lokal område, måske sammenligneligt med en byrådspolitikker.

Da jeg var i Kenya, så var historien jeg fortalte min omgangskreds at jeg tog der ned pga safari, hvilket jeg også gjorde og det var en god oplevelse, men det var bestemt ikke feriens primære formål. Sådanne aktiviteter gør jo også hele ferien betydeligt dyrere. Det er jo heller ikke sikkert at den destination jeg gerne vil til, har så meget andet at byde på end sex, og hvis jeg tager til den samme destination igen og igen, så begynder det jo at virke mærkeligt.

Så derfor ville jeg bare hører om der er nogen der har nogle gode ideer til hvordan man kan holde det hemmeligt for sin omgangskreds at man tager på sexferie?

Dominican republic i Caribien er et super sted for sexturisme - de smukkeste brune kvinder !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt efter hvor mand tager hen, er det da ikke svært. Mange steder i Østeuropa har masser af historie og seværdigheder, samt gode muligheder for sex. Det er dog svært som singlemand at tage til Thailand uden at nogle nok tænker sit - jeg har selv tænkt mit om en gut jeg kendte, der tog til Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 1 time siden:

Dominican republic i Caribien er et super sted for sexturisme - de smukkeste brune kvinder !

Og til en ret rimelig pris, forestiller jeg mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg aldrig prøvet at tænke noget andet end "Dejligt" når en ven eller et familiemedlem har fortalt de skulle ud at rejse.. Jeg tvivler på de færreste med det samme tænker "han skal købe sex":ph34r:.. Det eneste sted der kunne få mig til at tænke sådan var Thailand måske hvilket også er på vej tilbage da jeg faktisk synes det er blevet et mere yndet rejsemål for andre end sexturister.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har tidligere skrevet anmeldelser herinde om mine sexferier til Polen og Kenya, fantastiske oplevelser og jeg har planer om flere i fremtiden.

Men problemet er jo så, hvordan holder man det hemmeligt for familie, venner og kolleger? Det ville i hvert fald blive set ned på i min omgangskreds at man tager på (købe) sex ferie, jeg er også en semi offentlig person i mit lokal område, måske sammenligneligt med en byrådspolitikker.

Da jeg var i Kenya, så var historien jeg fortalte min omgangskreds at jeg tog der ned pga safari, hvilket jeg også gjorde og det var en god oplevelse, men det var bestemt ikke feriens primære formål. Sådanne aktiviteter gør jo også hele ferien betydeligt dyrere. Det er jo heller ikke sikkert at den destination jeg gerne vil til, har så meget andet at byde på end sex, og hvis jeg tager til den samme destination igen og igen, så begynder det jo at virke mærkeligt.

Så derfor ville jeg bare hører om der er nogen der har nogle gode ideer til hvordan man kan holde det hemmeligt for sin omgangskreds at man tager på sexferie?

Min första tanke är att du bör tänka igenom hur viktigt är det i din umgängeskrets att få veta alla detaljer om vad ni har gjort under era ferier? Jag tror att de flesta faktiskt inte engagerar sig så mycket i detaljerna och framförallt tänker de nog inte, såsom JenniferRomantica skrev "han skal købe sex". Eftersom du själv är medveten om att du reser (primärt) för att köpa sex (och det ses ner på i dina kretsar) så finns det risk för att du överkompenserar för att få resan att verka oskyldig, och det i sig kan väcka misstänksamhet! För att exemplifiera: De första gångerna jag köpte sex smög jag fram, och såg mig noga om så att ingen skulle se mig, innan jag vågade ringa på dörren till kliniken/bordellen. Men sådant beteende drar ju snarare till sig uppmärksamheten. Rätt snabbt slutade jag smyga och går numera med bestämda steg till stället jag ska till som om att jag inte har något att skämmas för (och det har jag ju inte) och som att jag ska göra något helt naturligt och oskyldigt. Man ska ju inse att man i de flesta fall inte behöver gå många steg från en klinik/bordell/GP förrän det INTE syns varifrån man kom – det är ju bara en själv (och flickan) som vet att man nyss har köpt sex.

Alltså, om du behöver diskutera dina ferieresor gör det som att resmålet har varit något helt naturligt för dig att välja. Om du sen har köpt sex behöver du ju inte berätta hela sanningen om resan. 

Min andra tanke är vad har du för intressen och vad har du tidigare gjort under ferier? Välj sedan resmål som sammanfaller med dina intressen och som samtidigt har goda möjligheter till köpsex. Då blir det inget misstänkt med resorna – du kan till och med resa flera gånger till ett ställe för att du blev förtjust och förälskad i resmålet och du gärna vill återvända dit. Personligen är jag inte så förtjust i sol och bad så för min del skulle det vara mycket misstänkt om jag åkte ensam till Thailand. Däremot skulle nog ingen misstänka sexferie om jag åker till Wien (vilket jag planerar att göra). Även i Thailand finns många sevärdheter och möjligheter till sol och bad så jag vet att många svenska familjer åker dit för ferier, men som singelturist är det kanske fortfarande lite misstänkt.

Det som jag annars gör är att få några extra dagar ledigt i samband med resor i arbetet runt om i världen. Ingen misstänker, tror jag, att jag utnyttjar dessa dagar inte bara som turist utan för att att också göra sightseeing på de lokala bordellerna.

Jag har nu köpt sex i 32 år och mitt råd är att du inte ska oroa dig så mycket för att det ska bli upptäckt! Om du är "offentlig person" var bara mycket noga med för vilka du (eventuellt) berättar att du köper sex för det är något som kan utnyttjas av fiender, konkurrenter eller andra personer som vill komma åt din position.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Majoren medgiver, at hyppige missioner til Thailand kan kræve en opfindsom dækhistorie. Men majoren kan rapportere, at der er gode muligheder for at træne med lokale rekrutter i alverdens lande, så der er rige muligheder for at variere sit rejsemønster og herved lægge et  camouflage-net udover sine aktiviteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 30 minutter siden:

Min andra tanke är vad har du för intressen och vad har du tidigare gjort under ferier? Välj sedan resmål som sammanfaller med dina intressen och som samtidigt har goda möjligheter till köpsex. Då blir det inget misstänkt med resorna – du kan till och med resa flera gånger till ett ställe för att du blev förtjust och förälskad i resmålet och du gärna vill återvända dit. Personligen är jag inte så förtjust i sol och bad så för min del skulle det vara mycket misstänkt om jag åkte ensam till Thailand. Däremot skulle nog ingen misstänka sexferie om jag åker till Wien (vilket jag planerar att göra). Även i Thailand finns många sevärdheter och möjligheter till sol och bad så jag vet att många svenska familjer åker dit för ferier, men som singelturist är det kanske fortfarande lite misstänkt.

Gode overvejelser i dit indlæg!

Jeg er heller ikke til sol, varme og badeferie, og det er jo desværre lige præcis sådanne steder den type kvinder jeg er ude efter findes. Fattige kvinder der synes at hvide mænd er fantastiske. Mine tidligere sexferier har været i kombination med mine andre interesser, men jeg har de sidste par år kunne mærke at når jeg tog på ferie, så var det næsten udelukkende sex delen jeg så frem til.

Jeg har planer om at tage til Ghana til sommer. Der er ikke så meget natur som i Kenya, men der er jo mange kulturelle oplevelser. Derudover når det er Afrika, så kan man jo sige til folk der joker med om jeg ikke fik mange tilbud fra de lokale kvinder, at jeg overhovedet ikke vil røre dem pga risikoen for HIV/AIDS. Så måske jeg skulle spille lidt på at være hypokonder!

Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

Alt efter hvor mand tager hen, er det da ikke svært. Mange steder i Østeuropa har masser af historie og seværdigheder, samt gode muligheder for sex. Det er dog svært som singlemand at tage til Thailand uden at nogle nok tænker sit - jeg har selv tænkt mit om en gut jeg kendte, der tog til Thailand. 

Som jeg skriver længere oppe, så er jeg mest ude efter at være sammen med kvinder som er vilde med mig. Jeg har kun erfaringer fra Polen med besøg på massageklinker og klubber, det var et 100% professionelt miljø uden følelser, lige som på FKK'er. Jeg ved ikke om der findes muligheder for at finde tilsvarende oplevelser som jeg havde i Kenya et sted i Østeuropa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Kan du ikke bare sige du tager til Italien eller Norge ? Der er da ingen der tjekker hvor hinanden tager på ferie længere er der ? 
jeg spørger aldrig om andre om deres ferie med mindre de selv bringer den op. 
hvis jeg var single ville jeg så meget tage til Thailand. Skønt land skønne kvinder og relativt billigt tilmed :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 40 minutter siden:

Kan du ikke bare sige du tager til Italien eller Norge ? Der er da ingen der tjekker hvor hinanden tager på ferie længere er der ? 
jeg spørger aldrig om andre om deres ferie med mindre de selv bringer den op. 
hvis jeg var single ville jeg så meget tage til Thailand. Skønt land skønne kvinder og relativt billigt tilmed :) 

Min omgangskreds vil altid gerne se billeder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 1 time siden:

Gode overvejelser i dit indlæg!

Jeg er heller ikke til sol, varme og badeferie, og det er jo desværre lige præcis sådanne steder den type kvinder jeg er ude efter findes. Fattige kvinder der synes at hvide mænd er fantastiske. Mine tidligere sexferier har været i kombination med mine andre interesser, men jeg har de sidste par år kunne mærke at når jeg tog på ferie, så var det næsten udelukkende sex delen jeg så frem til.

Jeg har planer om at tage til Ghana til sommer. Der er ikke så meget natur som i Kenya, men der er jo mange kulturelle oplevelser. Derudover når det er Afrika, så kan man jo sige til folk der joker med om jeg ikke fik mange tilbud fra de lokale kvinder, at jeg overhovedet ikke vil røre dem pga risikoen for HIV/AIDS. Så måske jeg skulle spille lidt på at være hypokonder!

Som jeg skriver længere oppe, så er jeg mest ude efter at være sammen med kvinder som er vilde med mig. Jeg har kun erfaringer fra Polen med besøg på massageklinker og klubber, det var et 100% professionelt miljø uden følelser, lige som på FKK'er. Jeg ved ikke om der findes muligheder for at finde tilsvarende oplevelser som jeg havde i Kenya et sted i Østeuropa?

Om jag åkte för (sex-)ferie till länder som Kenya och Ghana skulle min förevändning nog vara att jag är nyfiken på och vill uppleva olika kulturer världen runt. Att man sedan är nyfiken på och intimt vill uppleva kvinnor världen runt behöver man ju inte berätta.

Jag håller med om att många kvinnor från Östeuropa upplevs som för "professionella" med rätt mekanisk sex. Däremot har jag haft trevliga upplevelser på tyska FKK, men jag har mest besökte mindre klubbar. Jag har varit rätt mycket i arbetet i Barcelona och har genomgående fina upplevelser därifrån. Det har varit fina upplevelser och flickorna har visat engagemang fastän de, som oftast, har minimala kunskaper i engelska. Nu är det ett tag sedan jag var i Barcelona så jag har inte aktuella erfarenheter. Många av de flickor jag har träffat i Barcelona har kommit från latinamerikanska länder och jag har hört att det kan vara värt att resa till Sydamerika för flickornas skull. Dock kan det vara värt att kunna spanska eller portugisiska. Om man är lite äventyrlig ska Madagaskar vara ett spännande resmål – hade det inte varit för pandemin hade jag nog kommit iväg på en resa dit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft en hel del sexferier efterhånden rundt omkring i Europa og et par gange i Thailand. 

Mine ferier er altid kombinerede afslapning og kultur. Sørger for at kulturdelen er veldokumenteret. Det er fint at have et alibi, men man skal passe på ikke at gå for meget i defensiven for så bliver det først rigtigt suspekt. Som single behøver man ikke forsvare hvad man laver i Bangkok på ferie. Men hvis folk spørger er de velkomne til at høre hvad man lavede (undlader dog at fortælle om blowjob barer mv :D). Da jeg to vintre i træk var i Thailand som single fyr tror jeg helt klart nogle af mine venner tænkte deres og fred være med det. 

Nyd det og glæder mig til at følge med i dine kommende sexferier... span widget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, 1 time siden:

Min omgangskreds vil altid gerne se billeder...

Hvis du f.eks. gerne vil til Thailand - så booker du en rundrejse: nyder f.eks. livet i Pattaya en uge eller 2 hvorefter du rejser videre til Vietnam en uges tid (eller omvendt), så du har masser af billeder derfra at vise frem - i Vietnam bliver man også solbrun - så det skal du heller ikke forklare ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Jersey86 skrev, for 9 timer siden:

Min omgangskreds vil altid gerne se billeder...

Pis osse :) så er den svær 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også tænkt på det et par gange, da jeg har lidt af de samme udfordringer. Jeg tror Jernsvinets plan er god: book en lang ferie, hvor du flyver til et uskyldigt sted (Vietnam, Bali, etc.), skynd dig rundt i 2-3 dage og tag så mange billeder du overhovedet kan, og flyv så derfra til AC/Manila/BKK/Pattaya. Derudover, så kan mange af de mindre berygtede steder også være gode sexferiedestinationer, så vidt jeg forstår (Jakarta, Bali, Vietnam i det hele taget).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, den 10.4.2022 at 21:42:

Min omgangskreds vil altid gerne se billeder...

Så er endnu en tur til Kenya, elller Tanzania, oplagt. Der er sgu’ ingen som kan se forskel på elefanten fra sidst og nu.

Du kunne ovenikøbet give udtryk for din (vilde) fascination af det vilde naturliv som området byder på hvis nogen spørger til hvorfor. Og efter et par ture så gider de nok ikke se flere billeder af elefanter.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et par enkelte venner der ved hvad jeg har gang i når jeg er afsted. Men det er klart detver svært at finde et dække hvis man fortæller man f.eks skal til Pattaya. Du kan jo ikke sige du skal til den by for at opleve den lokale kultur.. eller... jo, måske er det egentlig lige præcis det man kan omkring den by haha.

 

Men de gange jeg har været afsted har jeg faktisk ikke sagt noget til nogen. Måske fordi jeg føler mig ret tryg når jeg er afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Spanien. Har prøvet Palma, Barcelona og Valencia. I alle 3 byer er der masser at se på, lave osv - men der er også rigtig fine sexoplevelser. Særligt i Barcelona og Valencia. 

Jeg er ved at finde tid til at skrive om de 2 byer og forhåbentlig bliver det snart. Overordnet er der et meget fint udvalg til fornuftige priser. Når man er turist styret af sin pik får man set dele af byerne som man ellers aldrig ville komme i. Og det kan klart anbefales. Brug den offentlige transport og Google Maps. Så kommer du nemt rundt og får set en masse steder du ellers aldrig ville komme. Du er jo på ferie, så der er god tid. Tag af sted i god tid, bliv hængende i området og drik en øl eller kaffe, kig på byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...