Hop til indhold

Chania i sommerferien, fandt cathy heaven i kbh

Featured Replies

Skrevet

Sad og kiggede efter sider med gp i Chania, da jeg faldt over en annonce for cathy heaven der åbenbart er i kbh nu, fuck hvor har jeg lyst til at springe i bilen og besøge hende, desværre har jeg en 3 timer køretur fra Midtjylland, hvilket leder til mit spørgsmål, er der tit den slags damer på visit i dk?

Skrevet
dfreak skrev, for 31 minutter siden:

Sad og kiggede efter sider med gp i Chania, da jeg faldt over en annonce for cathy heaven der åbenbart er i kbh nu, fuck hvor har jeg lyst til at springe i bilen og besøge hende, desværre har jeg en 3 timer køretur fra Midtjylland, hvilket leder til mit spørgsmål, er der tit den slags damer på visit i dk?

ja to ben og en fisse - en konstant strøm...

Skrevet
dfreak skrev, 1 time siden:

På Lolland pt  vil jeg næsten fraråde at gå udendørs, pga Cathy heaven.

Skrevet
dfreak skrev, for 20 timer siden:

Nej det sker ikke ret tit. Nova Nice er på besøg senere på måneden pudsigt nok dog.

Cathy er lidt for pebret for mig, 600€ for en time, med halv i forudbetaling. 

Skrevet

Synres ikke jeg jan finde hendes annonce nogle steder. Et link !

Skrevet
kad skrev, for 13 minutter siden:

Synres ikke jeg jan finde hendes annonce nogle steder. Et link !

Tror ikke hun er på standard danske annoncesider. Men du kan Google hende og hun skriver det på sin twitter

https://twitter.com/cathyheavenxxx

Redigeret af xo-nix

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.