Hop til indhold
Stelvio

Francesca bullshit

Recommended Posts

Guest ReeferMadness

Godt nok meget varierende anmeldelser af denne pige:

f. eks: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi I saw your comment and I'm disappointed.  I do my best for a pleasant company, but obviously we are all different.  if you had other expectations, that doesn't mean everyone has the same opinion as you.  thanks to those who continue to visit me and to those who want to know me. Kiss 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme, at jeg har haft præcis samme oplevelse som ts, erindre dog ikke om hun lugtede af røg. Men der var absolut ingen engagement fra hendes side, så jeg havde groft sagt fået mere ud af, at give mig selv en hjælpende hånd. 

Der måtte ikke røres ved hendes fortrin og kys som ellers var en del af aftalen pr sms var der heller ikke nogen af. 

Og inden nogen kommer med gode forslag, så kender jeg både til vand, sæbe og tandpasta og bruger alle dele inden et visit hos en gp. 

Det er i øvrigt længe siden jeg besøgte hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francesca skrev, den 10.4.2022 at 17:34:

Hi I saw your comment and I'm disappointed.  I do my best for a pleasant company, but obviously we are all different.  if you had other expectations, that doesn't mean everyone has the same opinion as you.  thanks to those who continue to visit me and to those who want to know me. Kiss 

Don’t be disapointed, just do your job as you are telling you would.

you are not doing what you are saying - but you dont mind taking the money.

step up!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan genkende noget af det som I snakker om. Besøgte hende for et par år siden hvor hun var sød, smilende, indledende og bød sig til alt det jeg betalte for. 

Og da jeg var der i efteråret var hun mere tilbageholdende måske lidt misfornøjet. Men kan ikke genkende det med røg osv  

Så vil ikke dømme anderledes at hun måske har haft en dårlig dag. Hun er iøvrigt en naturlig smuk kvinde.

Men ja - hun skulle måske melde afbud hvis hun ikke er oplagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...