Hop til indhold

Recommended Posts

Det er vist ingen af de etablerede i Svendborg der tilbyder ekstra.?.?.?  -har været rundt ved dem flere gange -og konklusionen er, at de alle understreger at de absolut ikke tilbyder ekstra... så hvis det er mulighed for ekstra her skal det nok blive populært;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 23 timer siden:

Det er vist ingen af de etablerede i Svendborg der tilbyder ekstra.?.?.?  -har været rundt ved dem flere gange -og konklusionen er, at de alle understreger at de absolut ikke tilbyder ekstra... så hvis det er mulighed for ekstra her skal det nok blive populært;-)

Det tvivler jeg stækt på, at det nogensinde kommer på tale, idét de også handler med thailandske fødevarer.

Kan ikke forestille mig den slags i baglokalet, mens der render asiatiske kunder rundt i butikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Det tvivler jeg stækt på, at det nogensinde kommer på tale, idét de også handler med thailandske fødevarer.

Kan ikke forestille mig den slags i baglokalet, mens der render asiatiske kunder rundt i butikken.

Har du været der? Er du sikker på at det er et baglokale, og at det ikke for separat indgang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 1 time siden:

Har du været der? Er du sikker på at det er et baglokale, og at det ikke for separat indgang ?

Nej det er jeg ikke sikker på. Men uanset hvad betvivler jeg stærkt at de skulle ha både massage med ekstra og salg af fødevarer i samme butik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 11.4.2022 at 13:39:

Men uanset hvad betvivler jeg stærkt at de skulle ha både massage med ekstra og salg af fødevarer i samme butik.

Det ville jo ellers give et super alibi.:
Nåååå.... Hvad lavede du i Thai-butikken den anden dag????
Jooo jeg var bare lige inde og købe en pose ris...
Nå og det tog så over en time? For at købe en pose ris?
Ja ser du! Jeg er radikal og har meget svært ved at bestemme mig.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Det ville jo ellers give et super alibi.:
Nåååå.... Hvad lavede du i Thai-butikken den anden dag????
Jooo jeg var bare lige inde og købe en pose ris...
Nå og det tog så over en time? For at købe en pose ris?
Ja ser du! Jeg er radikal og har meget svært ved at bestemme mig.... :-) 

Ja det er da en pointe :-) .

Men det er ikke sådan nogen som du og jeg der er problemet..... Problemet opstår for alvor hvis det kommer de asiatiske kunder for øre, hvad der (måske også) foregår under samme tag....det rygtes som en steppebrand, og så er der pludselig ingen asiatiske kunder til fødevaredelen længere.

Derfor tror jeg massagedelen bliver holdt på et meget transparant og sobert plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været forbi, og kan bekræfte at massagen foregår i en værelse bag butikken. Der er en særskilt dør på siden af bygningen.

jeg bestilte en times oliemassage, som blev udført af en lille sød og lidt buttet pige som sagde hun hed Minna eller noget lignende. Hun var iført små cowboyshorts og massagen var ikke noget der går ind i historiebøgerne… Jævn vil jeg betegne det til at være. Hen mod slutningen af massagen på bagsiden kom der desuden lidt pirring mellem ballerne og på ben.

efter jeg vendte mig om spurgte hun med det samme om jeg ville have ekstra, og her var alt muligt. Jeg spurgte hvad hun skulle have for sex, og det ville hun have 2000.- for. Det synes jeg var for dyrt så spurgte hvad jeg kunne få for 1000.-. Her tilbød hun massagen og HJ for 1000.- Det synes jeg også var for dyrt, og overvejede kort helt at takke nej til ekstra. Jeg hader denne forhandling om priserne. Så jeg sagde bare nej tak.

så sagde hun at jeg kunne få B2B med HJ for de 1000.- det takkede jeg så ja til, men det var en noget sløj omgang, som jeg ikke vil gentage. Hun beholdt trusserne på og det var faktisk bare hendes bryster hun lige kørte over maven på mig og ned på lillemanden, hvorefter hun så gik i gang med et kedeligt HJ.

jeg kom forholdsvis hurtigt, da jeg egentlig havde opgivet at få en god oplevelse ud af det, og bare ville hjem igen. Da hun skulle tage køkkenrulle og vådservietter, bukkede hun sig frem, og jeg ser vingerne fra hendes trusseindlæg stikke ud fra hendes trusser. Det er meget lidt sexet, og jeg var glad for at jeg ikke fik kringlet hendes trisser af for at give en slikketur eller valgte sex.

jeg kan ikke sige hvordan det ville have været, men jeg antager at hun ikke har vasket sig lige før massagen, for så vil jeg formode at hun ikke havde taget et trusseindlæg på. Så tænker den ville være lidt sur at gå ombord i.

som person virker hun sød, og sagde at hun lige var kommet for en uge siden.

jeg kommer desværre ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nysgerrighed løb af med mig -og jeg måtte en tur forbi... havde på forhånd sms og booket og bestilt 2 timers oliemassage, og forklarede problemstillingen og hvor fokuspunktet skulle være... -men det viste sig hurtig, at det ikke var nået frem til hende der gav mig massage... Massagen var middelmodig -og om ikke andet brugte hun ikke for meget olie undervejs. Jeg fik aldrig nogen håndklæde over mine balder. Og hun pirrede da lidt, så da jeg kom om på ryggen -pirrede hun lidt mere... -det kunne jeg ikke tag mig af -lå forsat med lukkede øjne, men kunne mærke hun stirrede, så snart jeg kikkede -spurgte hun om ekstra hj, bodytobody, bj eller sex. Men jeg sagde jeg ikke havde så mange penge med -hun ville vide hvor mange det var -"1000kr."  men straks sagde hun du kan bare mobilpay -Sagde så "nej tak" men hun blev ved -og begynde med tantra massage -og havde fat i pikken flere gange -og nååhja det havde sin virkning... -så filede hun løs -pludselig kom næste kunde ind af døren -og hun begynde at kommunikere med de andre piger igennem døren, samtidigt med hun havde gang i mig (havde over 45minutter længer tid) -og kunde var så også kommet alt for tidligt! hun var meget ukoncentreret -og skyndte på mig -jeg fortalte hende så -at jeg jo havde rigeligt tid endnu og peget på hendes ur. Men så ævlede hun noget om "næste gang du kommer -får du en time til ½pris" -jeg opgav og tog mit tøj på. Jeg gav hende for de 70 minutter hun gav massage -og 100kr. for hendes forsøg på hj. -det blev hun noget fortørnet over -og jeg sagde "jeg fik jo ikke det jeg havde bestilt, og kortere tid, og manglende fokus" hun opgav at diskutere mere (sandsynligvis pga. den ventende nye kunde) som stod lige uden for døren (altså uden for)

Damen var vel tæt på de 50år rimelig venlig -indtil hendes nye kunde kom,  hun gik i øvrigt flere gange, og lod døren stå åben under massagen --selv om jeg absolut ikke er genert, er det da pisse dårlig stil! Selv om hun ikke kunne gøre for en kunde dukker op alt for tidligt -kunne hun da havde forsat og afsluttet mig på en ordentlig måde -det er jo respektløst. Jeg er glad for jeg ikke havde betalt på forhånd;-)

Jeg kommer ikke der igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 7 minutter siden:

Det var sku da en kedelig oplevelse @Møffe

Så du noget til de andre piger på stedet? Vil gerne høre lidt mere alderen på dem.

Ja det er ikke altid nysgerrighed betyder lykke...

Der var 2 andre småpiger måske i 30erne -men ved ikke om de giver "massage" -de sad i gangen foran massagerummet, og spiste/lavede mad -og gik frem og tilbage fra butikken... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...