Hop til indhold
Miller223

er dette en hær af kinesiske GP'er? WTF

Recommended Posts

eller den samme GP?

 

(24) SugarDaters

Hej og tak, fordi du besøger min profil! Jeg er glad for blevet medlem. Har du lyst til mødes en glade pige? Så er du på vej til at nyde det dejligste selskab med en pige , føl den ægte lidenskab med dig . Vi ses

(24) SugarDaters

Jeg er en livsglad person. som nyder hver dag. Jeg er blevet medlem , leder efter en med godt hjerte, elsker at har det sjovt. Og bare har lyst til mødes. Jeg er en søde pige med varm hjert, elsker Music, rejse.., glæder mig til høre fra dig

(24) SugarDaters

Sød og sjov pige som hviler i sig selv , er single søger en god fyr herind Jeg er en livs nyder og elsker rejse, er altid openminded og positiv . Glæder mig til at høre fra dig

(24) SugarDaters

Jeg søger spændende oplever derfor jeg er blevet medlem . Jeg er til lækre date. En god oplever , sjov , .. en måske rejse med. Glæder mig til se hvad der er herind . Glæder mig høre fra dig

(24) SugarDaters

Smiliende, passioneret, charmerende pige søger en dejlige fyr. Kemien er vigtig. Jeg er blevet medlem for mødes dig. Jeg har startet egen virksomhed for at søge friheden og livet. Nu kan jeg gøre ting som jeg har lyst,

(24) SugarDaters

Jeg er glad for blevet medlem, fordi det er dejligt  j Kort om mig: Reflekteret og passioneret, positiv og glad for det meste, naturen, går op i nærvær, musik. Søger dig : smukt indre og ydre, appetit på livet og passioner

(24) SugarDaters

Det er en god måde være medlem. Jeg håber på mødes med dig:-) Lidt om mig- lækker , søde, varm hjert, sjov Ikke Bange for at tage initiativ og har let til smil. Vi ses:-)

(24) SugarDaters

Jeg er blevet medlem, fordi jeg søger dig herind Jeg er en super fræk kvinde, med lækre faste c skåls . Jeg nyder at mærke liv. Til dagligt er jeg seriøs med mit arbejder. Med nyder at leve mine slutty sider ud. Jeg ser frem til mødes med dig, en dejlige fyr.

(24) SugarDaters

Jeg blevet medlem, fordi det er dejligt. Jeg er en dejlige pige, udadvendt, sjov, livsnyder. Jeg søge en fyr som jeg glæder mig til lære at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du book hotel, er deres svar ) ingen pris, tid , beskrivelse af sex osv
Det bliver en svær samtale, når de kun kan 3 sætninger
Men jeg har haft samme tanke, om det er den samme pige f eks ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nieels skrev, for 22 timer siden:

du book hotel, er deres svar ) ingen pris, tid , beskrivelse af sex osv
Det bliver en svær samtale, når de kun kan 3 sætninger
Men jeg har haft samme tanke, om det er den samme pige f eks ?

Jeg tror at vi er mange der har øjnet den sammenhæng.

Du kan få sex for 2000 kr har jeg fået i flere svar. Når jeg har booket hotel. Den opfordring kommer næsten med det samme, og uden anden kontakt end chatten på SD.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ser godt ud, men jeg er også til kinesiske piger. 

Jeg har skrevet til SugarDaters og fået beskeden om hotel. Jeg skrev tilbage, at det ikke havde interesse, men fik herefter flere beskeder som "Mødes i dag" og "Mødes i morgen". Jeg er enig i at profilerne er ens opbygget. 

Jeg har prøvet at skrive til en anden, så nu må jeg se hvad der sker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, som jeg ser eller tolker det, så er det en og samme kvinde, har prøvet at skrive til en 3 - 4 stykker og det er stort set samme ordlyd hver eneste gang: du booker et hotel, har du booket ? vi være sammen en hel nat etc etc etc, endnu et problem ved at kvinder ikke længere bliver opkrævet et kontingent som da Sugardaters blev oprettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 17 timer siden:

Nej, som jeg ser eller tolker det, så er det en og samme kvinde, har prøvet at skrive til en 3 - 4 stykker og det er stort set samme ordlyd hver eneste gang: du booker et hotel, har du booket ? vi være sammen en hel nat etc etc etc, endnu et problem ved at kvinder ikke længere bliver opkrævet et kontingent som da Sugardaters blev oprettet

men hvad er fidusen? For mig virker det fuldstændigt meningsløst. De beder aldrig om penge, vil bare have man booker det skide hovelværelse...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 4 timer siden:

men hvad er fidusen? For mig virker det fuldstændigt meningsløst. De beder aldrig om penge, vil bare have man booker det skide hovelværelse...

 

Det er en ansat i hotelbranchen, der skaffer omsætning :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...