Hop til indhold
mekko

Siri hørsholm - det nye (gamle) rada wellness hellerup

Recommended Posts

Til alle jer som også var fan af rada wellness i Hellerup og som ikke kan finde det samme i siam elephant så kommer der her en service meddelse.

Jeg har endnu engang været forbi stamstedet siri i hørsholm, og her mødte jeg sørme Anna. Er der nogen der kan huske hende fra Rada? Hun er altså piv lækker og jeg må indrømme at jeg undres konstant og hele tiden over hvordan siri kan blive ved at have unge smækre værtinder hele tiden? På de øvrige steder som jeg frekventeret tidligere var der altid en ældre model eller 2.

Nå men gensynsglæden var naturligvis stor, og Anna kunne bestemt genkende mig.... Eller også var hun bare dygtig til at lade mig blive troen, hvilket virkede fint for mig.

Super massage, super det øvrige... Ingen grund til detajler da erfaringen siger at gode oplevelser er individuelle, men må indrømme at jeg endnu ikke er gået utilfreds efter et besøg hos anna.

Så kære lidelsfæller.... Jeg tror nu på at stamstedet på en eller anden måde må have enten samme ejer som det gamle Rada, eller en eller anden form for tilknytning fordi jeg har mødte en del af de "gamle" piger på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...