Hop til indhold
Guest Professoren

Morgenknald i det jyske?

Recommended Posts

Guest Professoren

Dette er en efterlysning jeg håber pigerne herinde responderer på, men i gentlemen må selvfølgelig gerne byde ind :D

Jeg søger en pige jeg kan lave en morgenaftale med, bedst langs E45 mellem Århus og Haderslev, men kører gerne lidt ekstra efter noget godt. Jeg er fleksibel mht. ydelser og tid, og er mere kræsen ift. væsen end ift. overflade.

Med morgen mener jeg inden kl. 8 :D :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Damn!

Er ankommet på arbejde, og finder følgende annonce i travbladet:

VEJLESURPRISE ALLERFRÆKKESTE SLYNGVENINDER

forkæler med hede sengekantlege. Speciale. Superfransk, græsk, golden shower, dominans, prostatamassage. Cocktails 2 piger fra 800,-. 06.00 - 22.00.

7580 0506

5027 4517 massage.side6.dk/marlenehot

Marlene kender jeg i forvejen, og Kamilla lyder fræk :mrgreen:

...og jeg har kørt lige forbi i dag :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Var rigtig morgenliderlig i dag, og checkede travbladet kl. 6 for muligheder i Horsens, som var min destination i dag. :P Jeg fandt denne her:

HORSENS SEXET PIGE

Store bryster. Alle former for service. Privat/ diskret. Døgnåbent. Tlf. 5017 3877

som viste sig at være en mørk pige der holder til på Bøghsgade 74 i Horsens C.

Jeg aftalte en quickie til 500, og fik det jeg kom efter - kl. 7.00 om morgenen! :mrgreen:

Da jeg har mange dårlige oplevelser med mørke piger i det østjydske, var jeg meget i tvivl, og var forberedt på at gå ved det mindste tegn på dårlig kemi osv.. Men Kiki, som hun hedder, var i strålende humør, og frisk på at levere en rigtig god (og hurtig!) service (gensidig fransk og dansk) - med en dejlig og forfriskende afslutning. :D

Kan godt anbefales - i hvert fald om morgenen.

Obs: Hun rejser hjem til ...?... til weekenden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...