Hop til indhold
Mr.Djurs

Randers Nye Brasiliansk Super party

Recommended Posts

Har nogen besøgt hende her?
Jeg har forsøgt at lave en  aftale med hende, men måtte simpelthen opgive, da hendes engelsk er så mangelfuldt, at det ikke lader sig gøre at kommunikere pr SMS.
Hun svarer ellers fint hurtigt, men svarene kommer i øst, når man spørger i vest. Hun ser ellers ikk kedelig ud.
RANDERS NYE BRASILIANSK SUPER PARTY - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vildt så mange bynavne hun har med i sin dårlige annonce.

Giver ikke mening når man vil søge på en bestemt by - kun pisse irriterende.

entrupviborgSkanderborgHammelhasdtenHobroLangåHammelaarhusViborgHadsundHinnerupSkanderborgsilkeborgRyHorsensViborgHadsten Hornslet Skødstrup Lystrup Trige Hinnerup Risskov Tilst Sabro Hammel Brabrand Harlev Galten Låsby Viby Højberg Hørning Malling Solbjerg Stilling Ry Skanderborg Odder Dyngby Fillerup Grumstrup Hovedgård Hundslund Gylling Hou Søvind Egebjerg Gedved Østbirk Voerladegård Gammel Rye Svejbæk Them VoelsilkeborgBryrupBrædstrupFårvangThorsøSKANDERBORGVIBYHORSENSHobroaalborgMariagerFårupAalestrupAarsHadsundSpentrupnordjyllandAarhusHobroHadsundMariagerAalborgArdenAalestrupSpentrupBordingIkastkoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupSommerstedGram I'm a sweet herningEngesvangsundthemkarupvejlekoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupesbjergRanderslangå
..aarhusVibyHorsensrandersSilkerborgviborgLangaTjeleVeljeKjelleruherningSkanderborgOdderThemBraedstrupBryrupEdenstedfredericiaBillundHerningTorringkoldinghobroviborg#

Del dette indlæg

Link til indlæg
midtjyden skrev, for 14 timer siden:

Har du nogen ide om hendes priser ud fra den ellers mangelfulde kommunikation? B)

Nej det lykkedes ikke at få nogen somhelst information ud af hende, selvom jeg prøvede at omformulere flere gange. Det er synd, for hun kan jo ske at være super sød, men jeg har altså ikke lyst til at lægge mine penge hos en jeg ikke kan kommunikere og have det sjovt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 22 timer siden:

Vildt så mange bynavne hun har med i sin dårlige annonce.

Giver ikke mening når man vil søge på en bestemt by - kun pisse irriterende.

entrupviborgSkanderborgHammelhasdtenHobroLangåHammelaarhusViborgHadsundHinnerupSkanderborgsilkeborgRyHorsensViborgHadsten Hornslet Skødstrup Lystrup Trige Hinnerup Risskov Tilst Sabro Hammel Brabrand Harlev Galten Låsby Viby Højberg Hørning Malling Solbjerg Stilling Ry Skanderborg Odder Dyngby Fillerup Grumstrup Hovedgård Hundslund Gylling Hou Søvind Egebjerg Gedved Østbirk Voerladegård Gammel Rye Svejbæk Them VoelsilkeborgBryrupBrædstrupFårvangThorsøSKANDERBORGVIBYHORSENSHobroaalborgMariagerFårupAalestrupAarsHadsundSpentrupnordjyllandAarhusHobroHadsundMariagerAalborgArdenAalestrupSpentrupBordingIkastkoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupSommerstedGram I'm a sweet herningEngesvangsundthemkarupvejlekoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupesbjergRanderslangå
..aarhusVibyHorsensrandersSilkerborgviborgLangaTjeleVeljeKjelleruherningSkanderborgOdderThemBraedstrupBryrupEdenstedfredericiaBillundHerningTorringkoldinghobroviborg#

Helt enig!

Jeg har rapporteret annoncen på det grundlag! 
lad os begynde at gøre dette på disse, så der måske stilles krav til annoncørerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydefyren skrev, Lige nu:

Helt enig!

lad os begynde at gøre dette på disse, så der måske stilles krav til annoncørerne!

God ide'. Jeg følger trop

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydefyren skrev, den 11.4.2022 at 00:10:

Helt enig!

Kom lige forbi annoncen, tror anmeldelserne har hjulpet :D

Screenshot_20220422-012346.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...