Hop til indhold

Randers Nye Brasiliansk Super party

Featured Replies

Skrevet

Har nogen besøgt hende her?
Jeg har forsøgt at lave en  aftale med hende, men måtte simpelthen opgive, da hendes engelsk er så mangelfuldt, at det ikke lader sig gøre at kommunikere pr SMS.
Hun svarer ellers fint hurtigt, men svarene kommer i øst, når man spørger i vest. Hun ser ellers ikk kedelig ud.
RANDERS NYE BRASILIANSK SUPER PARTY - Annoncelight

Skrevet

Har du nogen ide om hendes priser ud fra den ellers mangelfulde kommunikation? B)

Skrevet

Vildt så mange bynavne hun har med i sin dårlige annonce.

Giver ikke mening når man vil søge på en bestemt by - kun pisse irriterende.

entrupviborgSkanderborgHammelhasdtenHobroLangåHammelaarhusViborgHadsundHinnerupSkanderborgsilkeborgRyHorsensViborgHadsten Hornslet Skødstrup Lystrup Trige Hinnerup Risskov Tilst Sabro Hammel Brabrand Harlev Galten Låsby Viby Højberg Hørning Malling Solbjerg Stilling Ry Skanderborg Odder Dyngby Fillerup Grumstrup Hovedgård Hundslund Gylling Hou Søvind Egebjerg Gedved Østbirk Voerladegård Gammel Rye Svejbæk Them VoelsilkeborgBryrupBrædstrupFårvangThorsøSKANDERBORGVIBYHORSENSHobroaalborgMariagerFårupAalestrupAarsHadsundSpentrupnordjyllandAarhusHobroHadsundMariagerAalborgArdenAalestrupSpentrupBordingIkastkoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupSommerstedGram I'm a sweet herningEngesvangsundthemkarupvejlekoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupesbjergRanderslangå
..aarhusVibyHorsensrandersSilkerborgviborgLangaTjeleVeljeKjelleruherningSkanderborgOdderThemBraedstrupBryrupEdenstedfredericiaBillundHerningTorringkoldinghobroviborg#

Skrevet
  • Author
midtjyden skrev, for 14 timer siden:

Har du nogen ide om hendes priser ud fra den ellers mangelfulde kommunikation? B)

Nej det lykkedes ikke at få nogen somhelst information ud af hende, selvom jeg prøvede at omformulere flere gange. Det er synd, for hun kan jo ske at være super sød, men jeg har altså ikke lyst til at lægge mine penge hos en jeg ikke kan kommunikere og have det sjovt med.

Skrevet
massage er fedt skrev, for 22 timer siden:

Vildt så mange bynavne hun har med i sin dårlige annonce.

Giver ikke mening når man vil søge på en bestemt by - kun pisse irriterende.

entrupviborgSkanderborgHammelhasdtenHobroLangåHammelaarhusViborgHadsundHinnerupSkanderborgsilkeborgRyHorsensViborgHadsten Hornslet Skødstrup Lystrup Trige Hinnerup Risskov Tilst Sabro Hammel Brabrand Harlev Galten Låsby Viby Højberg Hørning Malling Solbjerg Stilling Ry Skanderborg Odder Dyngby Fillerup Grumstrup Hovedgård Hundslund Gylling Hou Søvind Egebjerg Gedved Østbirk Voerladegård Gammel Rye Svejbæk Them VoelsilkeborgBryrupBrædstrupFårvangThorsøSKANDERBORGVIBYHORSENSHobroaalborgMariagerFårupAalestrupAarsHadsundSpentrupnordjyllandAarhusHobroHadsundMariagerAalborgArdenAalestrupSpentrupBordingIkastkoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupSommerstedGram I'm a sweet herningEngesvangsundthemkarupvejlekoldingVojenshaderslevFlensburgRødekroChristiansfeldTyrstrupesbjergRanderslangå
..aarhusVibyHorsensrandersSilkerborgviborgLangaTjeleVeljeKjelleruherningSkanderborgOdderThemBraedstrupBryrupEdenstedfredericiaBillundHerningTorringkoldinghobroviborg#

Helt enig!

Jeg har rapporteret annoncen på det grundlag! 
lad os begynde at gøre dette på disse, så der måske stilles krav til annoncørerne!

Skrevet
jydefyren skrev, Lige nu:

Helt enig!

lad os begynde at gøre dette på disse, så der måske stilles krav til annoncørerne!

God ide'. Jeg følger trop

• 2 weeks later...
Skrevet
jydefyren skrev, den 11.4.2022 at 00:10:

Helt enig!

Kom lige forbi annoncen, tror anmeldelserne har hjulpet :D

Screenshot_20220422-012346.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.