Hop til indhold

Amanda, Juelsminde/Horsens

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/245568

Har besøgt Amanda. Hun er en velskabt pige med lange ben, en dejlig røv og store bryster.

På grund af en lille misforståelse, var vi i bad samtidigt, ikke at vi vaskede hinanden, men det gav mig jo lejlighed til at nyde hendes nøgne sexede krop. Hun er meget afslappet og nem at snakke med. Efter badet fulgtes vi til legerummet og stående ved fodenden af sengen, fik vi gang i  tungekyssene og da hun er 8 cm højere end jeg, ku mine hænder jo nemt nå hendes dejlige balder, som jeg nød at at "kramme". Vi lagde os på sengen tæt sammen, ret hurtigt førte hun min hånd ned til hendes skridt og det virkede som om blev opstemt af berøringen. Jeg anbragte mig mellem hendes ben så min tunge ku smage hendes ferskenfisse. Amanda synes efter noget tid,at vi sku ligge os i en 69'er så vi begge kunne nyde det.

Senere foreslog Amanda vi sku bruge noget af hendes legetøj og det kan nok være en dildo i fissen og "en suger" på klitten havde sin virkning - det var lige det der skulle til for at orgasmen indfandt sig i Amandas frække krop.

Da hun havde sundet sig et øjeblik fik min pik en helt speciel gang blowjob, da de orale havde gjort ham klar, så på med kondomet, så var han klar til Amanda ku glide ned over ham. Ret hurtigt måtte jeg be hende om, at vi skulle gå over til missionæren ellers var jeg kommet alt for tidligt.

Vi havde ikke aftalt det men, da jeg antydede, at jeg gerne ville ta hende analt, var hun helt med det. Desværre havde udsigten til og forsøgende på at trænge ind analt den forkerte virkning på min pik - men tak Amanda for din tålmodighed under forsøgene, det var i hvert fald ikke din skyld at det ikke lykkes. Facit blev at jeg fik blowjob som afslutning

Helt sikkert et besøg jeg vil gentage når det bliver muligt og håber så Amanda, at du vil være tålmodig endnu engang!!!!!!!!!!!!!!!!

gamlingen

Redigeret af gamlingen

Skrevet

Hun ser spændende ud! Tak for din anmeldelse. Hvor er vi henne af geografisk? Horsens/Juelsminde er et vidt begreb

Skrevet
  • Author
Mr.nervous skrev, 1 time siden:

Hun ser spændende ud! Tak for din anmeldelse. Hvor er vi henne af geografisk? Horsens/Juelsminde er et vidt begreb

Det står faktisk sammen med annoncen, hvor det er!

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte Amanda for første gang i denne uge i det nordjyske.

Jeg kan kun tilslutte mig den positive omtale.

Dog vil jeg tilføje, at når man ser på nærvær, tilstede i det hun gør og frækhed, så tilhører Amanda Top 3 af danske GPere.

Jeg kommer helt sikkert igen næste gang hun kommer til det nordjyske.

KH

SF

• 2 months later...
Skrevet

Andre har skrevet at der skal ligges en del kg til billeder, er det korrekt ?

Skrevet
Mrsofus69 skrev, 1 time siden:

Andre har skrevet at der skal ligges en del kg til billeder, er det korrekt ?

Det er ikke noget som jeg tænkte over. Jeg syntes, at hun var slank og lækker. Ikke noget med hænge mave eller lignende.

• 2 years later...
Skrevet

Hej derude… Nogen der ved om hun mon stadig er aktiv? Længe siden jeg har set noget fra hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.