Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogle der ved om Mini og Anna er holdt op. Deres hjemmeside fungerer ikke i øjeblikket. Er der helt lukket på Fåborgvej eller holder de bare pause?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjaa, måske Anne er en tur i Thailand , hun er heller ikke på annonceligth hvor hun plejer. havde ellers tænkt mig at besøge hende snart....

Går ud fra du mener Moni når du skriver "mini"  , hun er flyttet andet sted hen , samme vej men længere ud af byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, Lige nu:

Går ud fra du mener Moni når du skriver "mini"  , hun er flyttet andet sted hen , samme vej men længere ud af byen. 

Er hun startet op igen? Der har været skrevet om hun er sygemeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Holk skrev, for 2 timer siden:

Hej er der nogle der ved om Mini og Anna er holdt op. Deres hjemmeside fungerer ikke i øjeblikket. Er der helt lukket på Fåborgvej eller holder de bare pause?

 

Her lige fået bekræftet at Anna har ferie .

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Her lige fået bekræftet at Anna har ferie .

Det har hun også trængt til længe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 39 minutter siden:

har hørt en mdr. tid.

Har også hørt / set de er ved at få ordnet deres bad :):), det bliver super.    De har stadig åbnet . 

Hvem er der nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke sikker, men jeg syns at kunne huske at Chacha skulle være på Fåborgvej også.

https://annoncelight.dk/showad/339707.

Iøvrigt.....Moni har/havde jo ansigtsbillede på annoncen. Jeg er god til at huske ansigter, og jeg tror sgu at det var hende jeg så i et byggemarked med en mand, for en 3 uger siden. Hun har ikke været aktiv siden nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 11.4.2022 at 08:48:

Jeg er ikke sikker, men jeg syns at kunne huske at Chacha skulle være på Fåborgvej også.

https://annoncelight.dk/showad/339707.

Iøvrigt.....Moni har/havde jo ansigtsbillede på annoncen. Jeg er god til at huske ansigter, og jeg tror sgu at det var hende jeg så i et byggemarked med en mand, for en 3 uger siden. Hun har ikke været aktiv siden nytår.

Ja Chacha  er der. besøgte hende forleden....  hun er ok sød, men ikke noget jeg gør igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 4 timer siden:

Ja Chacha  er der. besøgte hende forleden....  hun er ok sød, men ikke noget jeg gør igen.  

Det forlyder ellers at hun er en meget ukompliceret pige. Hvordan med sexdelen, trækker den op eller ned?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 13.4.2022 at 00:01:

Det forlyder ellers at hun er en meget ukompliceret pige. Hvordan med sexdelen, trækker den op eller ned?

Tja, ukompliceret , jo det er hun vel, måske jeg bare ramte hendes dårlige dag.....  selve massagen var ok, jeg havde selv sagt det skulle være blød og det var den også , meget lidt pirring  undervejs,  BtB var lidt sådan hmmm,   ( når man er vant til Annas massage med masser af pirring og BtB der vil noget , hun er dælme god til det ) så er det måske også svært at leve op til.

Sex delen jo vi prøvede forskellige stillinger men det var meget mekanisk (sådan følte jeg det ) men det var måske bare kemien som ikke var der.

Nu venter jeg bare på Anne kommer tilbage :P.

Eller har du , eller andre nogen gode forslag pt ? .

god aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 16.4.2022 at 18:56:

Sex delen jo vi prøvede forskellige stillinger men det var meget mekanisk (sådan følte jeg det ) men det var måske bare kemien som ikke var der.

Jeg er helt enige i. Hun er meget åben over kundens ønsker, men hun gjord det med mig meget mekanisk med mig. Jeg har det sammen som dig, Anna er i toppen stadigvæk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...