Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle have mødtes i går
Vi skrev sammen og jeg fik endda frække billeder af hende og der er man absolut ikke i tvivl om at det er en kvinde der har dyrket elitesport
Jeg spurgte 2 gange om aftalen var sikker, JA!!
Jeg fik vejnavnet at vide og kørte. Da jeg var på destinationen hørte jeg ikke mere til hende og nu er jeg vist blokeret på SD!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, den 9.4.2022 at 08:29:

Skulle have mødtes i går
Vi skrev sammen og jeg fik endda frække billeder af hende og der er man absolut ikke i tvivl om at det er en kvinde der har dyrket elitesport
Jeg spurgte 2 gange om aftalen var sikker, JA!!
Jeg fik vejnavnet at vide og kørte. Da jeg var på destinationen hørte jeg ikke mere til hende og nu er jeg vist blokeret på SD!
 

Bankede/ringede du på døren?Eller hun var måske ikke hjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, den 9.4.2022 at 08:29:

Jeg fik vejnavnet at vide og kørte.

 

Pikken 69 skrev, 1 time siden:

Bankede/ringede du på døren?Eller hun var måske ikke hjemme?

Der er nok mere end én husstand på den vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

 

Der er nok mere end én husstand på den vej. 

Så han kørte til en vej uden at få husnummer?Lidt fjollet,ik? Skriger lidt på fusk.:):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriger på fusk?

Eller også er hun påpasselig med at udlevere sin adresse før hun ved at manden rent faktisk ER i byen og overholder sin aftale....

Nu brændte hun ham af, så helt klart fusk eller en der fik kolde fødder, men at undlade at udlevere sit hus nr før manden viser at han overholder sin aftale, det er ikke nødvendigvis fusk :-)

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 46 minutter siden:

Så han kørte til en vej uden at få husnummer?Lidt fjollet,ik? Skriger lidt på fusk.:):rolleyes:

Har du overhovedet nogen erfaring med SD (eller købesex)? Det er ret standard procedure. Jeg har selv gjort sådan, når en ny pige skulle hjem til mig. Selv nogle prof. GP'er gør noget lignende, hvor de angiver en adresse ved siden af dem selv, indtil de har set en an ved ankomst til området. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 1 time siden:

Så han kørte til en vej uden at få husnummer?Lidt fjollet,ik? Skriger lidt på fusk.:):rolleyes:

Ikke det fjerneste. Hos mange SD - og GP - er det helt standard.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Har du overhovedet nogen erfaring med SD (eller købesex)? Det er ret standard procedure. Jeg har selv gjort sådan, når en ny pige skulle hjem til mig. Selv nogle prof. GP'er gør noget lignende, hvor de angiver en adresse ved siden af dem selv, indtil de har set en an ved ankomst til området. 

Ja.Får altid den præcise adresse,ellers er der ingen aftale.Meget nemt.Gider ikke køre forgæves. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 33 minutter siden:

Ikke det fjerneste. Hos mange SD - og GP - er det helt standard.

Fair nok men jeg skal altid have adressen/nummer, da jeg ikke vil køre forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 18 timer siden:

Så han kørte til en vej uden at få husnummer?Lidt fjollet,ik? Skriger lidt på fusk.:):rolleyes:

Det ved jeg ikke. Ved udmærket hvad hun hedder og kunne bare gå hen og kigge på postkassen. Men jeg kunne aldrig finde på at gå ind sådan et sted I den forbindelse uden aftalen var klar om at jeg måtte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, for 11 timer siden:

Det ved jeg ikke. Ved udmærket hvad hun hedder og kunne bare gå hen og kigge på postkassen. Men jeg kunne aldrig finde på at gå ind sådan et sted I den forbindelse uden aftalen var klar om at jeg måtte. 

Kunne jeg heller ikke. Men er nu heller aldrig. Og der kan jo altid være kommet noget i vejen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
UndercoverGuy skrev, for 13 timer siden:

Kunne jeg heller ikke. Men er nu heller aldrig. Og der kan jo altid være kommet noget i vejen!

Tjah har set hendes x. Han ligner en hidsigprop,  så var han Der f eks....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, den 12.4.2022 at 13:50:

Tjah har set hendes x. Han ligner en hidsigprop,  så var han Der f eks....

Var der f.eks? Ikke forstået..På hendes adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 11 timer siden:

Var der f.eks? Ikke forstået..På hendes adresse?

Så har det nok aldrig været meningen at du skulle forstå det .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, den 15.4.2022 at 21:14:

Var der f.eks? Ikke forstået..På hendes adresse?

Jeg tror pointen er, hvad nu hvis hendes eks var til stede på adressen, og man så ankom uanmeldt/uønsket.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, den 11.4.2022 at 13:14:

Det ved jeg ikke. Ved udmærket hvad hun hedder og kunne bare gå hen og kigge på postkassen. Men jeg kunne aldrig finde på at gå ind sådan et sted I den forbindelse uden aftalen var klar om at jeg måtte. 

Først skriver du havde en aftale,men ikke husnummer.Så skriver du at du kunne bare se på postkassen? Så ved du jo husnummeret.:D Og hvis I havde en aftale,kunne du sagtens gå hen og ringe på.Dernæst skriver du, du har set hendes x. Hvor ved du fra,hvordan han ser ud? Jeg ved hans navn,adresse m.m. men aldrig set ham.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 5 timer siden:

Først skriver du havde en aftale,men ikke husnummer.Så skriver du at du kunne bare se på postkassen? Så ved du jo husnummeret.:D Og hvis I havde en aftale,kunne du sagtens gå hen og ringe på.Dernæst skriver du, du har set hendes x. Hvor ved du fra,hvordan han ser ud? Jeg ved hans navn,adresse m.m. men aldrig set ham.:huh:

Du er sateme godt nok en kværulant!!

Det giver INGEN mening længere at foreligge noget. Du flueknepper bare løs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...