Vingeskudt 34 Skrevet 8. April, 2022 Hej. Nogen der har erfaringer med dette sted? CharliesHamburg Er det snusk eller bedre end Reeperbahn stederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 9. April, 2022 Vingeskudt skrev, for 22 timer siden: Hej. Nogen der har erfaringer med dette sted? CharliesHamburg Er det snusk eller bedre end Reeperbahn stederne? Det er Geizhaus som der har fået nyt navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vingeskudt 34 Skrevet 9. April, 2022 freeman skrev, for 51 minutter siden: Det er Geizhaus som der har fået nyt navn Ja, det kan jeg læse mig til. Men er det noget ved? Hvordan er stedet i dag? Lægger jeg mine sparepenge bedre et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 12. April, 2022 Vingeskudt skrev, den 9.4.2022 at 22:31: Ja, det kan jeg læse mig til. Men er det noget ved? Hvordan er stedet i dag? Lægger jeg mine sparepenge bedre et andet sted? Desværre, det er vist en ret ny 2022 ombygning af konceptet til noget højere Pris niveau, du kunne ta en for holdet Det ser ud til det gamle stadig findes på reberbanh https://geiz-club.de/location/ men ellers er pinkplaces på Reberbanh ikke så ringe, start prisen var 50€ sidste, dog med undtagelse af det er svært at få et bad, hvis man ikke har hotel i nærheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg