Guest Blondine Zine Skrevet 23. September, 2013 Hejza derude er der ikke nogen som er kloge på hvordan man får gjort billeder mindre, vil gerne have et profil billede på herinde. Men det må ikke fylde mere end 200 kb, og hvordan får man det lige til at blive så lille....??? Håber der er nogen der kan hjælpe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 139 Skrevet 23. September, 2013 Hej Line Du kan feks åbne billedet i paint og trykke gem som jpg, så vil det højst sandsynligt fylde mindre. Du kan også åbne billedet og tage et skærmprint, der er et klippeværktøj i windows 7, det ligger i tilbehør. Her gemmer du også bare billedet og det fylder ikke meget. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 23. September, 2013 Åbn i paint. Tilpasstørrelsen i % og gem som PNG billede ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 23. September, 2013 Hejza derude er der ikke nogen som er kloge på hvordan man får gjort billeder mindre, vil gerne have et profil billede på herinde. Men det må ikke fylde mere end 200 kb, og hvordan får man det lige til at blive så lille....??? Håber der er nogen der kan hjælpe.. Du kan maile billederne til mig, så mailer jeg dem tilbage så de fylder maks 200 kb, og med slørring hvis det ønskes. [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 23. September, 2013 Ja så er der gratis billeder - sjovt nok, ser det ud til, at mailen er oprettet til formålet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 23. September, 2013 Du kan evt. gøre sådan Hent IntraView (gratis lille billede program) fra http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm og hent derefter plugin RIOT som skal bruges i programmet http://luci.criosweb.ro/download/Riot-plugin.exe Installaere IntraView og Riot-plugin Åben billede du skal have gjort mindre og vælg File -> Save as, der kommer boks op der hedder JPEG/GIF save options i den boks skal du sørge for at Save Quality er på good (100) og set flueben i Set file size: og skriv 200 i boksen når det er gjort trykker du på Gem/Save Dit billede fylder nu 200kb Se vedhæftet billede for options Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sanne 82 Skrevet 23. September, 2013 Du kan såmænd også bare sende det til Eroguide´s rare Admin. Han var behjælpelig og ordnede det for mig, da jeg stod med samme problem :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. September, 2013 Du kan såmænd også bare sende det til Eroguide´s rare Admin. Han var behjælpelig og ordnede det for mig, da jeg stod med samme problem Og da den rare Admin ikke er online, kan du sende det til den ligeledes rare Organizer, som i øjeblikket sidder og redigerer sine feriebilleder alligevel. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 24. September, 2013 Og da den rare Admin ikke er online, kan du sende det til den ligeledes rare Organizer, som i øjeblikket sidder og redigerer sine feriebilleder alligevel. Så pas på du ikke får blandet dem :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 24. September, 2013 Der findes en del gratis foto redigerings programmer. Åben billedet og brug den funktion, der hedder eksport eller lignende. Her får du oftest muligheden for at gemme i den størrelse du har brug for. Jeg bruger selv Photoshop og Lightroom. Det er dog lidt dyre programmer, men dækker mit behov, da jeg fotograferer en hel del og godt kan lide alle de fede funktioner de programmer har. Der er masser af guides på nettet til alle typer af programmer. Det er sjovt at lære. Det er bare at kaste sig ud i det og lade det tage den tid det tager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg